Gå til innhold

Hvordan komme forbi lvl 70 i lich king uten TBC ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

man må ha ha The burning crusade for å komme til lvl 70 men i lich king kan man komme til lvl 80

i mange spill slik som the sims 2 er det valgfritt for hvilke tillegspakker man vil ha!

hvis det er slik i Wow hordan kommer man seg til lvl 80 uten å komme til lvl 70?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Expansion packen koster nok ikke mye lengre så det er ikke noe å bry seg om, tbc får du til en rimelig penge, Wrath og the Lichking fortsetter vel fra lvl 70 og det er ingenting som kan gi deg lvl 70 uten tbc...om ikke blizz inkluderer det i wotlk, noe jeg tviler sterkt på siden det er mindre penger tjent for dem.

Det er jo nettopp derfor de har en maskin som de kaller en GM som svarer automatisk etter 3 uker når du har sendt inn en request "everything is working as intended"

ja...nå spora jeg av noe jævlig, men det var godt å få det ut.

Skrevet

lykke til å lvle til 68 i azeroth sier jeg da :p

northerend er nemmelig fra 68-80.. sier seg selv at du må ha expantion packs, som alle andre mmo`s kan ikke hoppe over en expantion

Skrevet
Det er jo nettopp derfor de har en maskin som de kaller en GM som svarer automatisk etter 3 uker når du har sendt inn en request "everything is working as intended"

9450098[/snapback]

Liten avsporing, men: En gang fikk jeg svar etter en halvtime, og han spurte om jeg hadde tid, hva det var, og om det var noe mer han kunne gjøre mens han var der. Lite å gjøre på jobben kanskje :p

Ontopic: Tror ikke du får noe sikket svar før du kontakter Blizzard. Vil gjette du må kjøpe begge, men de kan jo finne på å være snille :)

Skrevet

WoW er bygd opp på e slik måte at du nesten må ha TBC for å skaffe deg WotLK..

lvl 58-70 = TBC.. lvl 68-80 = WotLK

Eneste mmorpg jeg kommer på i farta hvor du kan hoppe over en expansion er Anarchy Online.. Men der er de bygd opp på en annen måte som gjør dette mulig..

Skrevet
så man MÅ mao ha tbc for å kunne bruke wlk?

AOC here i come ^^

9450093[/snapback]

Er du seriøst overrasket over at du trenger BÅDE melk og egg for å lage pannekaker også? Eller at du trenger hjul både foran og bak når du kjører bil?

Skrevet

AOC here i come ^^

9450093[/snapback]

Er du seriøst overrasket over at du trenger BÅDE melk og egg for å lage pannekaker også? Eller at du trenger hjul både foran og bak når du kjører bil?

9450730[/snapback]

Seriøst! Det her må være et av de bedre svarene jeg har sett på frorumet i det siste... Men jeg er helt enig, det sier seg nesten selv at du må ha tbc for å spille wlk. BLizzard vil jo gjøre det lettere å levle opp alts etterhvert, så det vil jo ikke bli noe problem å få folk opp til 70 lengre (ikke at det noen sinne har vært noe problem).

Skrevet

Skulle nå nesten tro at det er mulig, i hvertfall hvis man kan bli summonet og har noen som booster deg opp til 70. Men så kan det jo hende at man trenger å ha TBC innstallert for i det hele tatt kunne innstallere WotLK og da går det ikke.

Skrevet

Men så burde det jo ikke väre noe i veien for Blizzard og legge in TBC i WotLK heller da. Greit de kanskje miste noen kroner men det er jo uansett den måntlige avgiften de tjener penger på eller mest penger på.

Skrevet

Jeg vet ikke om du er klar over det, men WoW er bare et spill, ikke en fysisk ting som må følge fysiske lover. Blizzard kan lage akkurat de reglene de vil, og det ville ikke være unaturlig om de lar være å tvinge nye brukere til å kjøpe alle gamle addons for å kunne bruke nye.

Skrevet

WOTLK bygger videre på grunnlaget lagt av Wow + TBC, så enkelt er det. Hva med neste expansion igjen, hvor man kanskje da får en lvl cap på 90? Skal man plutselig skippe fra 60 til 80 da, og lvle derfra? Det blir for dumt. Uansett, er man så lite interessert i Wow at man ikke gidder å spille gjennom det eksisterende innholdet så skjønner jeg ikke helt vitsen.

Skrevet

AOC here i come ^^

9450093[/snapback]

Regner med det var en spøk... Men hvis du betaler månedsavgift men nekter å bruke en ekstra hundrings pga tilleggpakke, så kan du bare dra....

Skrevet
WOTLK bygger videre på grunnlaget lagt av Wow + TBC, så enkelt er det. Hva med neste expansion igjen, hvor man kanskje da får en lvl cap på 90? Skal man plutselig skippe fra 60 til 80 da, og lvle derfra?

Det ville ikke være noe problem å gi områdene noen mobs som gjorde at man kunne levle fra 60 til 70/80.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...