huffadhemi Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Demo til Simbins nyeste racing sim er ute nå. HER Ha en fin dag.
pcp160 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Tok tilfeldigvis et søk idag for å prøve å finne ut når RACE07 skulle komme, og så da til min glede at det ligger en demo for nedlastning. Så laster ned nå. Hva syns de som har testet dette her da, holder det til forventningene? (som forøvrig er ganske høye hos meg )
Fjodorgrim Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Problemet er at linken er til Deathtospies.torrent ..
pcp160 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Jeg lastet ned fra offesielle simbin sider, her http://www.race-game.org/race07/
Scotty Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Lastet ned fra mirroren fra linken over, ettersom det var mye høyere hastighet derfra. Men fikk selvførgelig en error når jeg prøvde å åpne! klikk Prøver nå på nytt fra hovedmirroren. Dette må funke, ellers blir jeg deprimert.
huffadhemi Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Problemet er at linken er til Deathtospies.torrent .. 9447799[/snapback] Huh? Hvilken link snakker du om? Har nå prøvd demoen og det blir kjøp på meg. Meget bra lyd og veldig god flyt i spillet. Jeg fikk overraskende bra fps med min 4600, 7600GT, 2 gig ram. Ha en fin dag.
pcp160 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Ja som vi etterhvert har blitt vant med grenser dette vel opp til noe man kan kalle en oppdatering, eller addon og vet en del har vært misfornøyd med det før. (Særlig da GTR til GTR2 hvor det er samme biltype) Men jeg er villig til å betale for de få som begir seg ut på realistiske bilsimulatorer, og lager de bedre. Jeg kommer definitivt til å kjøpe dette også, og har i grunn savnet gode Formel biler. Syns WTCC er litt for slow... Ytelsen i demoen er jo helt enorm, syns ikke den innebygde AA fungerer særlig bra, men når jeg kan kjøre 16xAF og 8X AA i driveren, ha alle grafikkinstillinger på max, og likevel få 100fps i cocpit er det veldig lovende, og ser fint ut. Men jeg kan ikke se at jeg får opp mye på LCD panelet, så Motec er kanskje ikke på i demoen? En ting jeg håper blir endret er mulighet for å se hvilket gir man har fra cocpit uten at enten rattet er i veien, eller at man sitter så høyt at man ikke ser bunnen av LCD. Men dette blir helt klart atter et bra blispill fra Simbin @Scotty, jeg brukte ca 1 time og 10 minutter fra race-org, så farten er ikke så veldig god, men det er jo ikke værre enn at man tåler det-
iMarius Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Problemet er at linken er til Deathtospies.torrent .. 9447799[/snapback] Huh? Hvilken link snakker du om? Har nå prøvd demoen og det blir kjøp på meg. Meget bra lyd og veldig god flyt i spillet. Jeg fikk overraskende bra fps med min 4600, 7600GT, 2 gig ram. Ha en fin dag. 9448358[/snapback] hehe.. ja, det virker som spillet er lett drevet jeg hadde på full grafikk med 1680*1050 og lvl6 AA/AF, da var fps`en ca 130-140 utenfor bilen og 110-120 inni bilen.
Scotty Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Må si at denne demoen imponerte veldig. Mye høyere enn forventningene mine egentlig. Selve kjørefølelsen, grafikken, lyden, generelt alt egentlig, er utrolig gjennomført. 06 virket litt GTL i forhold, noe klumpete og ikke fullt så fremtidsrettet. Likte egentlig ikke 3 serien i 06, men her så er det helt annerledes. Spillet skal nok kjøpes med en gang det kommer ut. Dette blir sannsynligvis et av de mest spilte spillene i simulatoren.(når den blir ferdig)
TST Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Dette har vi en "offisiell" forumtråd om her også: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=826994 Artikkel med nedlasting fra Gamer.no: http://gamer.no/nyhet/demo/race_07_the_wtcc_game/43046
Anbefalte innlegg