Gå til innhold

Xbox Arcade - Ønskeliste


robiwan

Anbefalte innlegg

Fant ikke noen tråd om dette her fra før av, Tenkt man kunne lage en liste over spill man ønsker seg på Xbox Live Arcade.

 

Her er min liste:

 

-Sid Maiers Pirates

-Ignition

-Death rally

-Micro machines

-Raptor

-Duke Nukem

-Blood

-Shadow Warrior

 

Eller hva med Lucas Arts klassiske Adventure spill(Monkey Island, Grim Fadango, Sam and Max, Full Throttle osv.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FAllout 1+2 og Ultima hadde vært gøy(fikk aldri sjangs til å spille de), men da er det vel nesten lov å ønske seg Deus Ex også =)

 

Hva med med et pinballspill, har de det fra før av? Hva med Epic pinball(Leeeenge før Epic begynte Unreal), Balls of steel(fikk aldri spilt det, selv om de er min Apogee som har lagd det) eller Pinball dreams...

 

Simcity var ikke dålig forslag, personlig ville jeg foretrukket Sim City 2000

Lenke til kommentar
Bubble Bobble og Action Quake 2.  Sistnevnte vil selvsagt aldri skje, men det er jo lov å håpe likevel. :)

9447126[/snapback]

Tar jeg ikke helt feil er en eller annen versjon av Quake på vei til XBLA.

 

Edit:

Her er forøvrig en lignende tråd om emnet. Den linker også videre til en blogpost på gamerscoreblog.com som administreres av XBL-teamet hvor de spørr brukere om hvilke spill man vil se på XBLA. Men den er fra mai og det er ikke lenger mulig å legge igjen kommentarer. Men så fikk de et par stykker som de kan jobbe med :)

Endret av LarryDik
Lenke til kommentar
Quake 3 kommer på Arcade, Action Quake 2 er en mod, og vil nok ikke se dagens lys på konsoller. Quake 2 er allerede ute på X360, i spesialutgaven til Quake 4...

9447554[/snapback]

 

Yep, jeg vet det. Derav "kommer aldri til å skje". :) Det er selvsagt AQ2 jeg er interessert i, siden jeg spilte det utrolig mye i '98/'99.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...