neo2001 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Har du lest det som står der da? Du må registrere aktiveringsnøkkelen du får av Eurogamer. I mailen du får like etterpå står det at beta-key'ene blir sendt ut den 10. september 9444034[/snapback] fikk den samme mailen etter å ha registrert meg, men betyr dette at mottakeren av den mailen FÅR betanøkkel på mandag, eller bare at man står i kø for å få betaen?
Skogslik Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Hva må eg gjøre for og få beta?? hvor må eg registrere meg som UK?
ymsefisen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) www.eurogamer.net Registrer deg på den siden. Gå til profilsiden din etterpå og klikk på "Call of Duty 4 beta" banneret eller Giveaways linken. A title update is currently in progress which means BETA tokens for registrants in the UK and Ireland will start being sent out on Monday 10th September. BETA tokens will be allocated on a first-come, first served basis and we will be back in touch as soon as we can to provide you with your unique BETA Token code. Title update? Er det på mandag de oppdaterer til max level 25? Endret 7. september 2007 av ymsefisen
Skogslik Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Må eg registrere meg som UK på eurogamer da eller?
neo2001 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Må eg registrere meg som UK på eurogamer da eller? 9444548[/snapback] Jeg gjorde det, og registreringen funka fint (fikk bekreftelsesmailen med info om mandag etc). Men jeg vet ikke om det er nødvendig å være UK-bruker.
Skogslik Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) ok, men gjør det alikevell eg da Edit: fikk registrert meg nå, og har fått en kode på Eurogamer. Men hva skal eg gjøre med den? Endret 7. september 2007 av gas
Blomvik Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Følg linken til www.cod4beta.co.uk og registrer koden du fikk fra eurogamer.
Snikpellik Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Du skal gå inn på www.cod4beta.co.uk og registrere koden der. Så får du beta-key på mail. Har allerede kost meg en stund med den amerikanske betaen, men satser på å få en key her og.
Skogslik Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Ok da var det gjort bare og vente på beta key i mail da? men betaen har vell ikkje starta enda?
The StigMeister Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Ok da var det gjort bare og vente på beta key i mail da? men betaen har vell ikkje starta enda? 9444733[/snapback] Beta-keyen blir sendt på mandag
T-Bear91 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=8 WEE! nå venter jeg på mail1! Endret 7. september 2007 av BloodSpiller
Skogslik Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 ah ok, og da kan eg laste ned beaten fra live og spille?
The StigMeister Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 ah ok, og da kan eg laste ned beaten fra live og spille? 9444836[/snapback] Får håpe det
Dec Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Jeg hadde registrert meg på Eurogamer med Norge før jeg endret det til UK og sendte så inn søknaden om beta-key. Gikk som smurt det, men må som sagt vente til mandag, og ja, syns det er surt når det i utg. punktet var ment at man fikk tilgangen til betaen idag.
Skogslik Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 jaja skal med glede vente til mandag her bestilte netopp 12 måneders gold fra absoluttspill og, som eg håper og få på mandag da
St Veeman Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Jeg hadde registrert meg på Eurogamer med Norge før jeg endret det til UK og sendte så inn søknaden om beta-key. Gikk som smurt det, men må som sagt vente til mandag, og ja, syns det er surt når det i utg. punktet var ment at man fikk tilgangen til betaen idag. 9445012[/snapback] Det glemte jeg å gjøre:(:(... Men den komemr vel til Norge også snart får jeg håpe!! Det sto at jeg var registrert, men fikk aldri den mailen at jeg ville få koden på mandag:(
ØysteinT Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Norge skal få betaen på onsdag, se sak på forsiden av gamer.no.
Kjeksmestern Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Da var jeg også registrert Men er ikke dette litt risky egentlig?
Skogslik Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 men kan man spille med en norsk gamertag, når man har registrert for UK?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå