Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Skrevet

min er ellerede i box, 32gb ferdig jailbreaka... deilig ass, og www.meebo.com er nyytig på den, en grei måte og komme på msn via iTouchen...

Har også en andre-generasjons 8gb nano som eg tror jeg skal selge, lol

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

trådløst nett har jeg tilgang til, hvordan skjekker jeg om den ikke kan finde hosten??

har refresha sourcen mange ganger og allt er fult updated

Endret av espen112
Skrevet

På tide med et nytt tips til kul app som du kan legge in på touchen din : iAno!

Det er rett og slett et piano for iPod Touch og iPhone, og det funker veldig bra! verdt å skjekke ut!

Skrevet

Det er rett og slett et piano for iPod Touch og iPhone, og det funker veldig bra! verdt å skjekke ut!

Er vell folkene bak PocketGuitar :cool:

Tøft.

Skrevet

Glemte at jeg måtte ha 1.1.1 for å laste ned, så glemm det.

Men jeg finner ikke Oktoprep i installer apps.

Hva er sourche for det programmet? eller hva jeg må jeg gjøre for å få tak i det?!

Skrevet

Jeg har en problemstilling.

Jeg klarte akkurat å slette hele musikkmappa mi i Windows, men jeg har stortsett alt på min Touch. Noen som vet om hvordan jeg kan få all musikken min fra Touchen tilbake til pcen?

Skrevet (endret)

Når du legger musikk in i iTunes så legges de også inn i iTunes mappa, husker ikke helt hvilken mappe, men det skal gå.

Hvis du har fortsatt iTunes biblotek, så kan du jo bare sjekke hvor fila holder seg til.

Endret av laffe
Skrevet
Når du legger musikk in i iTunes så legges de også inn i iTunes mappa, husker ikke helt hvilken mappe, men det skal gå.

Hvis du har fortsatt iTunes biblotek, så kan du jo bare sjekke hvor fila holder seg til.

Men problemet mitt er at jeg sletta den mappa alle musikk filene mine lå i. Nå vil jeg at all musikken fra min iPod skal opp på pcen.

Skrevet

Jeg klarer faktisk å spille 3-4 sanger :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...