Plomma2 Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Hei. Jeg har fått fingrene mine i Bioshock og prøver til stadighet å manne meg opp nok til å spille det. Uansett, jeg er på andre brett, der man skal ta Dr. Stillmann eller noe sånt, og så er jeg i nede ved chompers dental og skal ha tak i nøkkelen. Jeg skjønte ganske fort at jeg skulle bruke den plasmiden jeg akkurat hadde skaffet meg og sugde tak i nøkkelen. Problemet var bare at det akkurat da spratt opp en sånn ting som skulle ta meg, jeg fikk panikk, slapp knappen og skjøt nøkkelen bak skrivebordet inne i rommet slik at jeg ikke får tak i den igjen. Er det noen måte jeg kan gjennopprette alle tingene uten å måtte starte helt fra begynnelsen igjen? Jeg har prøvd å slå av og på, men alt som kommer tilbake er de tingene som vil drepe meg. Forslag? - Plomma
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Har man satt seg fast på denne måten, laster man vel inn et savegame fra før dette hendte..?
Plomma2 Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Har man satt seg fast på denne måten, laster man vel inn et savegame fra før dette hendte..? 9437384[/snapback] Jess, thank you velly much. Eneste savegamen jeg har fra før dette er autosaven når jeg startet på verden. Hvis det er eneste løsningen dropper jeg heller å spille gjennom spillet.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Vel, da har du fått en liten lærepenge, aldri stol på autosave om du kan lagre manuelt...
Firvulag Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 ternger ikke nøkkelen for å komme inn der vistnok. jeg fikk ikek tak i nøkkelen å dro aldri inn dit første gangen jeg spilte mend et gjorde jeg etterpå. men ja, skal gå å bare krype inn vinduet.
KydeX Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det ikke Steinmann som har nøkkelen da? Også må du drepe ham for å få tak i den?
Fenixen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 du har da vel ikke behov for å gå inn i det rommet, er IKKE steinman som har nøkkelen, men var det ikke bare et "bonus" rom, du egentlig ikke trenger å besøke ?
Firvulag Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 trenger ikke besøke nei. men er SÅ verd det!
Plomma2 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Er det no sånn plasmids-der inne? Har hoppet over hele greia.
Amored Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Var ikke inne i det rommet jeg heller... Hvor finner jeg nøkkelen dit? Og hva er inne i rommet? Legg svar i spoiler...
Firvulag Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Var ikke inne i det rommet jeg heller... Hvor finner jeg nøkkelen dit?Og hva er inne i rommet? Legg svar i spoiler... 9444952[/snapback] nøkkeln er inne i rommet. man når den med å bruke telekinese. er vel kanskje ikke noen store gameplay fordeler med å gå inn dit men det er veldig kult alikavell
Firvulag Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 bare husk å dra dit når du starter spillet på nytt
Amored Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 bare husk å dra dit når du starter spillet på nytt 9446215[/snapback] Det skal jeg gjøre
Core-1 Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Camrot Vel, da har du fått en liten lærepenge, aldri stol på autosave om du kan lagre manuelt... AMEN!! rart at folk fortsatt gjør det...
archongamer Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Fordi folk sjelden lærer før de gjør feilen en gang selv først;) Helt vanlig menneskelig natur det der desverre, men man gjør det bare en gang da.
tidus2k4 Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 20 timer fps så er det ikke bare bare å starte på nytt.. en gang igjennom holder i lassevis
Rookie_NO Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 CamrotVel, da har du fått en liten lærepenge, aldri stol på autosave om du kan lagre manuelt... AMEN!! rart at folk fortsatt gjør det... 9451553[/snapback] Vel du blir litt lei av å manuelt save i Tiger Woods '08, da er det lettere med en autosave... Ellers så er jeg prinsippielt enig med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå