Moonshield Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 (endret) LOTRO er alt annet en døende. Var litt stille i sommer. Men siden meste parten tror jeg er godt voksne folk, har det tatt seg veldig mye opp i det siste. Spiller du prime time 1600-2300 på snowbourn eller laurelin er det mye folk over alt. Fra rivendell, evendim, thorins, agamar og ikke minst bree. Men kan være litt enig med att raids er litt for mye bugs i. Var noen timer i helegrod i gpr . Lagger alltid grusomt dær. Blir bestandig stuck "in combat mode". og få en gm til og fixe så man kommer videre etc etc.. og lagg er gruuuusomt. Og heldigvis. Du an drite i alt som heter raid når du runder 50. Tonnevis av cd/agamar,crafting etc etc og gjøre. Og er du lei level 50, lag ny char med ny craft ,race,profession. Jeg har en 50minstrel, 46 guardian,30 hunter, 24 captn og 7 lm. Så jeg kan være med og queste i alle områder om noen trenger hjelp osv. (ikke stress til 50. gjerne rp litt osv) 9561914[/snapback] Du bør være drita lei nå. Endret 24. september 2007 av FancyPants
discostu Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Spilte en slik prøveperiode pga 2 av mine kompiser holdt på med spillet. Husker ikke hvilken lvl jeg kom til. Spilte Loremaster. Var helt ok i starten, er div ting som jeg liker kontra wow, men helhetsintrykket av spillet var ikke godt nok for meg. Jeg kom til bree-town, hele byen var uoversiktlig og hata questene. Savna en skikkelig thottbot igrunn. (Sjakktrekk til mmoutviklere, lag en thottbotside) Spamma litt musikk i breetown før jeg slutta. Skal aldri spille dette spillet igjen. Venter heller på conan <3
El Fantasma Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Hva er det du snakker om nå egentlig? Lotroquests er et eksempel...
Betenkt Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Maaaaaange sider jo :S Hørt om å Goooogle? www.google.no
Moonshield Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Vet du hvor jævlig irriterende det er når folk sier "Google it." eller: "Maaaaaange sider jo :S Hørt om å Goooogle? www.google.no" Fy faen det er irriterende for vedkommende som spør. Skjerpings.
Sjefern Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Hva er det du snakker om nå egentlig? Lotroquests er et eksempel... 9565241[/snapback] Den siden hadde jeg ikke sett før! Takk og takk Selv har jeg brukt: http://mehq.net/dynmap/index.php?mapId=6&lang= http://lotro.mmodb.com/ http://lotro.allakhazam.com/
Betenkt Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Vet du hvor jævlig irriterende det er når folk sier "Google it." eller: "Maaaaaange sider jo :S Hørt om å Goooogle? www.google.no" Fy faen det er irriterende for vedkommende som spør. Skjerpings. 9588724[/snapback] Jojo, men har man ikke Google kan man nesten ikke uttale seg? Søk på lotro eller lord of the rings online og du får opp mange slike sider? OT? Uansett, alldeles ikke et døende spill.. Basta bom!
discostu Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Mulig det har blitt bedre nå, men det var ikke slik i starten. På lotrquests.com kunne man ikke engang søke etter quests. Ser man kan det nå.
simalarion Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Uansett, alldeles ikke et døende spill.. Basta bom! Det har solgt bra i starten, men det er neppe noe basta bom svar på om det kommer til å blomstre som WoW gjordet eller ikke. Det kan feks takke oh den høye Gandalf hvite for at Conan ble utsatt contra releaset nå + vært bra. Men mulig de kan stjele mange som er drit lei av WoW ja. klarte ikke å fange meg, men det er jo allerdet forklart
simalarion Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 (endret) Hw.no serveren sluttet å svare, ble dobbeltpost Endret 27. september 2007 av simalarion
Kiruk Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Hadde spilt WoW fra launch til TBC, men tok en pause i mnd's tid og bestemt meg for å teste LOTRO. Spilte i ca 3-4 uker, de 2 første var helt greie men så ble det brått kjedelig. Fikk aldri sansen for combat systemet (jeg ble riktig bare lvl21, men syntes combat systemet var for lite variert, føltes som om at det ikke gjorde noen forskjell på hvilke "spells" jeg brukte) og jeg har heller ingen super PC så jeg fikk nytt LOTRO til det fulle.
Betenkt Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Hadde spilt WoW fra launch til TBC, men tok en pause i mnd's tid og bestemt meg for å teste LOTRO. Spilte i ca 3-4 uker, de 2 første var helt greie men så ble det brått kjedelig. Fikk aldri sansen for combat systemet (jeg ble riktig bare lvl21, men syntes combat systemet var for lite variert, føltes som om at det ikke gjorde noen forskjell på hvilke "spells" jeg brukte) og jeg har heller ingen super PC så jeg fikk nytt LOTRO til det fulle. 9590605[/snapback] Spørs nå hvilken klasse du har. Jeg synes f. eks. at alle hjunter, guardian og champions skills er omtrent like, mens LM derimot har forskjellige animasjoner. Etter en stor overhaling av klassen har de bare blitt enda tøfffere ^^
X672 Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 men hallo, kor mange måter kan du slå ein fyr på?
simalarion Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 I følge sportn på kveldene - ganske mange
SPiLL Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) LOTRO, et døende spill? Nei, det er ikke døende spill. Er nok mere motsatt. Selv om jeg er rimelig fersk Lotro spiller, så er det alldeles ikke døende spill. Virker som det tar litt tid la folk prøve nye spill, og når det er mange dårlige og kun noen få som er bra så blir folk skeptiske. Selv var jeg skeptisk som mange andre, har prøvd mange MMO's og fleste av de blir avinstallert i samme øyeblikk. Tok en sjanse og kjøpte Lotro, og det er knall bra. Stor koser meg med dette spillet. Liker questene, atmosfæren og folkene som spiller. Det er massevis av folk på serverene, selv om det er lite aktivitet her på forumet. Så for de som ikke har prøvd Lotro og vil ha et bra MMO, så anbefaler jeg Lotro. Endret 2. oktober 2007 av VistaGames
simalarion Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 tja for å oppsumere synes jeg det var zzzzzzzzzzzzzz og et pr hakk for pompøst. (selve opplevelsen i løpet av de 7 dagene har jeg beskrevet tidligere) Men skal ikke se bort fra at jeg gir det en sjangse til nå som Conan har blitt utsatt så lenge (noe Lotr online nok er glade for), for det er ganske mange som snakker varmt om det
El Fantasma Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Å teste et MMORPG i 7 dager mener jeg er tilnærmet meningsløst for å finne ut om spillet er bra eller ikke... Jeg var langt fra imponert før jeg hadde spillt rundt en måneds tid, og oppdaget fort at spillopplevelsen blir bedre og bedre jo høyere opp i lvl du kommer. Men men, dette er min personlige mening da..
Bruktbilen Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Man finner lett ut om man vil spille et spill videre når man har spilt det i 7 dager, det er ingen vits å torturere seg for å se om det blir bedre i høyere lvler, da har produsentene feilet og de burde dø. Førsteinntrykket er alt for meg om jeg vil spille spillet i flere måneder eller ike, og det burde selvsagt produsentene også prioritere, alle vet at man fanger opp spillere slik.
El Fantasma Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Når det gjelder vanlige singel- og multiplayer spill så er jeg helt enig med deg. Når det gjelder MMORPG's så er jeg ikke enig. Kjenner flere som har prøv 7 dagern og ikke syns det har vært noe å satse på. Flere av disse har gitt spillet en sjanse til, og de spiller den dag i dag. Mener også at man må ha en viss interesse for Lord Of The Rings for å like spillet til det fulle.
Betenkt Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Enig i at spillett bør gi deg 100% fra første lvl. Selv synes jeg at The Shire som oppstart-sted er gørra kjedelig da det bare er hente-lever equest. Elsker Ered Luin, har ikke fått prøvd Bree-Land som opøpstart sted ut noe særlig, blir vel med neste alt da denne skal være mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå