Gå til innhold

Acer Aspire 5720ZG tråden :)


Nutjob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har veldig mange problemer med denne Datamaskinen,

 

Bruker Windows Vista Home Premium og den er sånn passe ny..

 

Her er problemene mine:

 

- Lyden Hakker

- Hakker når jeg spiller (Lagg)

- Kan IKKE høre på musikk mens jeg spiller et Online spill

 

Spillet jeg spiller heter Runescape, har prøvd world of warcraft også.. det klikket totalt Lyden å alt hakket!

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

Har lasta ned nye drivere til Pc'en har enda ikke prøvd de.. men skal det nå snart.

 

Si ifra om det er noen drivere for Video grafikken eller noe.. Lasta ned noe for Lyden å Empowering Technology..

 

- Daniel

 

Gjør recovery cd

 

Har veldig mange problemer med denne Datamaskinen,

 

Bruker Windows Vista Home Premium og den er sånn passe ny..

 

Her er problemene mine:

 

- Lyden Hakker

- Hakker når jeg spiller (Lagg)

- Kan IKKE høre på musikk mens jeg spiller et Online spill

 

Spillet jeg spiller heter Runescape, har prøvd world of warcraft også.. det klikket totalt Lyden å alt hakket!

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

Har lasta ned nye drivere til Pc'en har enda ikke prøvd de.. men skal det nå snart.

 

Si ifra om det er noen drivere for Video grafikken eller noe.. Lasta ned noe for Lyden å Empowering Technology..

 

- Daniel

 

Gjør recovery

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg har tenkt til og bytte Prosesor, Skjermkort og ramm brikene.

Jeg vet det går an å bytte hardware på den, så ikke kom med at det man ikke kan bytte hardware på berbar pc.

 

Så....

 

Finnes det bedre skjermkort en geforce 8600m gt som passer?

 

Hvilken prosesor er best(ytelse)?

 

Ram???

Lenke til kommentar

Anbefaler folk og legge inn windows 7 på denne pc'en, har det selv og merket stor forskjell fra vista! windows 7 legger inn alle driverene selv så ikke bekymre om det!

 

jeg kjører med T9500 cpu ( http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SLAQH ), denne fant jeg til å vere best! tror det skal vere et radeon HD (eller noe sånt) skjermkort som er hakket bedre enn 8600mGT, men er fornøyd med 8600mGT jeg, kjører bare world of warcraft som spill på denne, men der har jeg 60+fps :)

Lenke til kommentar
Anbefaler folk og legge inn windows 7 på denne pc'en, har det selv og merket stor forskjell fra vista! windows 7 legger inn alle driverene selv så ikke bekymre om det!

 

jeg kjører med T9500 cpu ( http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SLAQH ), denne fant jeg til å vere best! tror det skal vere et radeon HD (eller noe sånt) skjermkort som er hakket bedre enn 8600mGT, men er fornøyd med 8600mGT jeg, kjører bare world of warcraft som spill på denne, men der har jeg 60+fps :)

 

har du noen andre spill du kan gi FPS info for EKS. CoD4?

Lenke til kommentar
Anbefaler folk og legge inn windows 7 på denne pc'en, har det selv og merket stor forskjell fra vista! windows 7 legger inn alle driverene selv så ikke bekymre om det!

 

jeg kjører med T9500 cpu ( http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SLAQH ), denne fant jeg til å vere best! tror det skal vere et radeon HD (eller noe sånt) skjermkort som er hakket bedre enn 8600mGT, men er fornøyd med 8600mGT jeg, kjører bare world of warcraft som spill på denne, men der har jeg 60+fps :)

 

har du noen andre spill du kan gi FPS info for EKS. CoD4?

 

jeg skal "skaffe meg" CoD4 og prøve, så skal jeg gi en lyd når jeg vet mere:)

Lenke til kommentar

Faen altså, har hatt samme problem med denne dritten siden vinterferien.

Jeg kan ikke ha på lyd fordi det knitrer som fy, hører ikke hva som blir spilt av.

Hver gang jeg slår på maskinen, rett før boot screen så kommer det en slags lyd sprak ifra høytalerne...HÅPLØST :nei:

Lenke til kommentar

Jeg hadde samma problemt for noen måneder siden.

 

Jeg anbefaler å ikke gjøre det jeg gjorde!!!!

 

 

Jeg dro til pcn sånn passe hardt og når jeg skrudde den på, var den som bra igjen ;)

 

!!!!Jeg gjentar ikke gjør det jeg gjorde!!!!

 

PS spiller du crysis og farcry på denne pcn?

Lenke til kommentar
Ok

 

Et spørsmal til er det dette skjermkortet som var hakket bedre----> HD 3650?

 

tror det ja:) http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-...650.8839.0.html

 

søker du 3650 vs 8600mgt på google så får du opp noen diskusjoner:) skal vist vere hakket raskere og vere kaldere og dra mindre strøm:)

 

Faen altså, har hatt samme problem med denne dritten siden vinterferien.

Jeg kan ikke ha på lyd fordi det knitrer som fy, hører ikke hva som blir spilt av.

Hver gang jeg slår på maskinen, rett før boot screen så kommer det en slags lyd sprak ifra høytalerne...HÅPLØST :nei:

 

jeg hadde det problemet og, min løsning var: oppdatere bios og installere windows 7:)

Lenke til kommentar
Jeg hadde samma problemt for noen måneder siden.

 

Jeg anbefaler å ikke gjøre det jeg gjorde!!!!

 

 

Jeg dro til pcn sånn passe hardt og når jeg skrudde den på, var den som bra igjen ;)

 

!!!!Jeg gjentar ikke gjør det jeg gjorde!!!!

 

PS spiller du crysis og farcry på denne pcn?

 

Nei, det spiller jeg på stasjonære maskinen;)

hm, tror du det hjelper å innstalere w7?

Lenke til kommentar
Jeg hadde samma problemt for noen måneder siden.

 

Jeg anbefaler å ikke gjøre det jeg gjorde!!!!

 

 

Jeg dro til pcn sånn passe hardt og når jeg skrudde den på, var den som bra igjen ;)

 

!!!!Jeg gjentar ikke gjør det jeg gjorde!!!!

 

PS spiller du crysis og farcry på denne pcn?

 

Nei, det spiller jeg på stasjonære maskinen;)

hm, tror du det hjelper å innstalere w7?

 

 

Ja.

 

Jeg mener W7 er bedre en vista fordi den ytter bedre og bruker ikke så mye av pc'n.

 

Men det er opp til deg :thumbup:

Lenke til kommentar
Anbefaler folk og legge inn windows 7 på denne pc'en, har det selv og merket stor forskjell fra vista! windows 7 legger inn alle driverene selv så ikke bekymre om det!

 

jeg kjører med T9500 cpu ( http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SLAQH ), denne fant jeg til å vere best! tror det skal vere et radeon HD (eller noe sånt) skjermkort som er hakket bedre enn 8600mGT, men er fornøyd med 8600mGT jeg, kjører bare world of warcraft som spill på denne, men der har jeg 60+fps :)

 

har du noen andre spill du kan gi FPS info for EKS. CoD4?

 

nå har jeg prøvd CoD4 litt med standard instillinger på skjermkortet. Fps'en min lå på 90-130 ca, så skal funke ganske greit:)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg har et problem med denne pcen. Har koblet den opp mot en samsung lcd skjerm med vga kabel, men kan ikke få den til å fungere. Har prøvd å oppdatere driveren til nvidia men den vil fortsatt ikke fungere. Når jeg er inne på nvidia kontrollpanel ser det ut som den har funnet skjermen og man kan velge oppløsning og skalere. Brukte dette før men det sluttet plutselig og fungere.

Har også prøvd med en annen skjerm og kabel,men samme problem.

 

Noen som har forslag til hva som kan gjøers?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...