Inc Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 (endret) Les fra VG`s artikkel her. Fra 590,- koster det å redde data fra minnekort og snaue 1200,- for en hd. Endret 3. september 2007 av regga
phax Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Veldig genialt. Forhørte meg om pris fra Ibas engang når harddisken til foreldrene mine konket, de hadde selvsagt ikke backup av noe. Da skulle de vel ha 3-4 000,- bare for å ta en diagnose, også var det vel snakk om muligheter for ett femsifret beløp for å hente ut data.. Fikk heldigvis tak i en lik harddisk og bare byttet kretskort på de to, så slapp unna med 500,- og 5 minutters arbeid. Ibas har vært kraftig overpriset lenge så dette er jo bare gode nyheter.
Nonsens Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Startprisen er vel primært for enkle ting som folk med litt peiling kan gjøre med software selv. Tror neppe de tar 1200,- for en harddisk som har gått i gulvet og fått fysiske skader og må herjes mye med for å få frem dataene
S.M. Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Startprisen er vel primært for enkle ting som folk med litt peiling kan gjøre med software selv. Tror neppe de tar 1200,- for en harddisk som har gått i gulvet og fått fysiske skader og må herjes mye med for å få frem dataene 9416676[/snapback] Enig.. Ellers synes jeg prisen for datarekonstruksjonen er fremdeles høy..
danilovic Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Tar de affære om kunden kommer med en disk som åpenbart inneholder ikke så lovlige ting? Daniel
toretors Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Å hente data fra minnekort kan man jo gjøre selv da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå