Gå til innhold

Om Komplett Levering

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Komplett sendte PC'n min i dag. Når tror dere at den kommer? Det står Sendt på statusen.

Bestilte den 16.08 den ble sendt 02.09. Men jeg lurer på å lang tid det tar før den kommer i posten.

Endret av Happydevil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

at det tok over to uke etter at den ble bestilt til den ble sendt med posten er sikkert pga mangel på deler.. å at den ble sendt 02.09 så er den nok hos deg i morgen eller tirsdag vil jeg tro. har også opplevd å ikke få pakkesporingsnummeret før ut på dagen når den har blitt sendt..men 02.09 var vell i går, søndag, å da jobber vell ikke posten? :p

Skrevet

Det tar mellom 3 og 5 dager avhenging av hvor i landet du befinner deg. Rundt på østlandet og sørlandet er det vel 3 dager som gjelder, og vest/nord gjelder 5 dager, men kommer helt ann på hvor disse stedene du holder til. Pakken vil ikke bli ekspeditert før idag, da posten ikke jobber på søndagene.

~ Mortis360

Skrevet

Komplett omorganiserer lageret sitt i disse dager, står en slags pressemelding om det på nettsia.

Synes det er bedritent av de å ikke informere kunder som deg som har ventet i 2 UKER på å få noe sendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...