Gå til innhold

Still Life funger ikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har installert Still Life på laptopen min som bruker Windows Vista. Når eg skal starte spillet blir bare skjermen svart, uten lyd eller noen ting. Jeg har satt det på kompitabelmodus windows xp sp2, men det er fremdeles samme problemet.

Noen som vet om dette spillet i det hele tatt fungere med Vista eller hva som kan vere feil?

Takker for hjelp :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sett den i kompatibelitets modus med windows 95 kanskje?

9415099[/snapback]

Det hadde vel heller vært bedre å sette den i xp modus, siden still life er ett nokså nytt spill. Glimrende spill BTW :thumbup:

Skrevet

Eller nei. Jeg får spilt, men når første dialogen kommer så bare låser det seg. Har fulgt råda som var på den hjemmesiden, men ingenting ser ut til å hjelpe. Finnes det ikke noe patch eller lignende?

Skrevet

Jeg har det selv på Xbox så kan ikke bistå deg med egne tips, og fant ikke noen patcher til det på nettet heller.

Hvis du ikke får det til å virke i Vista, så er vel det beste tipset jeg kommer på er å legge inn XP og prøve spillet der. Det er vel ingenting som hindrer deg i å ha flere operativsystem liggende, så lenge du har en XP lisens liggende da.

Skrevet

Installerte det på laptopen til kjæresten min, den har windows XP. Fungerte fint der. Synd at det ikke skulle fungere på vista, spillet er jo som sagt ikke så gammelt..

Skrevet

Jeg har vista home premium 32bit. Jeg starter jo spillet lett som bare det, men når første dialogen kommer så låser spillet seg, eller dvs. bildet står ikke stille men alt annet står stille. Håper det finnes en løsning på det, så slipper jeg og spille det på samboeren sin laptop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...