Gå til innhold

Oslo Spektrum + Beste sitteplass?


Perazzi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, dyrest er jo så klart best :) Håper jo på en plass mellom 107 - 110 et sted.

 

Til Hewitt: Tenker du da på plassene mellom 208 til 211? Hvorfor er det kjipt, langt frem til scenen?

 

Har aldri vært i spektrum på konsert, så jeg er litt noob :blush:

Endret av iggipop
Lenke til kommentar
Ja, dyrest er jo så klart best  :) Håper jo på en plass mellom 107 - 110 et sted.

 

Til Hewitt: Tenker du da på plassene mellom 208 til 211? Hvorfor er det kjipt, langt frem til scenen?

 

Har aldri vært i spektrum på konsert, så jeg er litt noob  :blush:

9414096[/snapback]

Ja, da blir du sittende så langt bak i lokalet som det er mulig (hvis du havner på siste rekke) og det er veldig langt frem til scenen da. Det er ikke så ille at det ødelegger hele konserten, men det er litt småkjipt å sitte så langt unna. Og kjøp for all del ståplasser med mindre du har en godkjent grunn til å sitte, det er en stor forskjell på konsertopplevelsen.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • 1 måned senere...
  • 9 måneder senere...
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hvis du er opptatt av lyden tar du gjerne sitteplass i midten i spektrum. Det blir villt bra lyd der, men enig. Skaper bedre stemning hvis du står helt først :)

 

Har vært på konsert i Spektrum 10 ganger. Har sittet på midten, nesten bakerst, på rad 1 helt foran, og stått på diverse plasser rundt om kring på gulvet. Lyden har variert fra bedriten til middelmådig til grei. Har enda til gode å oppleve "vilt bra" lyd i Spektrum.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478

Hvor man bør sitte under konserten i Spektrum kommer jo også an på artisten...

Jeg skal dit nå, om snaut to uker, og jeg ville aldri ha satt meg helt framme...

Jean Michel Jarre, som jeg skal, atter en gang, få oppleve live, har jo med seg et heidundrende laser, lys og ellers visuellt show med seg som jeg ikke ville gått glipp av for alt i verden når jeg først skal se ham.

Jeg passer på å sitte ganske langt oppe og bak hver gang jeg er på konsert med ham, og det har jo blitt noen ganger nå....

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...