Niqābninja Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Jeg veit rock og metal-linja på Buskerud FHS er veldig bra, men kanskje litt på kanten når det gjelder sjanger. Peter Kantor er veldig dyktig, og i tillegg en veldig flink lærer (har jeg blitt fortalt av elever ved skolen). (oioi, nå blei det mange linker )
JacobDW Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 At trøndertun og Toneheim er de beste skolene, er vel i beste fall subjektivt. Det har kommet masse bra folk fra sund, viken og agder også, men trøndertun og toneheim er for all del bra skoler. Ser ikke på Toneheim som den helt store rockeskolen da. Skjønner litt på deg at du er hypp på å spille og finne ut hva du vil gjøre videre, uten de helt store forventningene. Jeg kan i såfall anbefale Seljord FHS, ikke så hippe elever som på toneheim, men veldig bra lærere og mulighet til å sjekke ut masse. Du får i tillegg enerom, det kan trenges i et langt folkehøgskoleår
norco89 Skrevet 14. september 2007 Forfatter Skrevet 14. september 2007 tusen takk for svar som sagt er det 3-4 år til eg "skal" søke, men det er ingenting gale med å være godt forberedt :!: MvH toen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå