Gå til innhold

Hvordan ha på goop?


Anbefalte innlegg

Ja, nå skal jeg bygge meg mitt første AMD baserte system etter å ha bygget 2 PIII systemer. Alt er i hus og nå lurer jeg på følgende:

1. Jeg har kjøpt goop (ettersom "alle" sier at det må jeg ha...) og en GlobalWin WBK68. På kontaktflaten mot prosessoren er det et tynt lag med noe klister, dette må jeg vel fjerne og ha på goop'en istedet? Skal vel ikke ha begge deler... :razz:

2. Hva skal jeg bruke for å rengjøre prosessor og kjøler best mulig? Har hørt at kondensfjerner skal funke, eller isopropanol (er ikke det i kondensfjerner da?) og Q-tips. Hvor får du kjøpt ren isopropanol evt?

3. Noen som har noen erfaringer med WBK68'en? Den burde funke greit sammen med en T-Bird 1,33, eller hva? Burde jeg oppgradere til en bedre kjøler etterhvert?

 

OK, håper på noen svar før jeg går igang med bygginga...Wish me luck! :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

detgår bra med rødsprit og isopropanol får du kjøpt på esso hva slags kjøler har du nå? du først ta av det elendige klisteret under kjøleribba så vasker du den å prosessoren bare metallet som stikker opp (ikke

hele prosessoren!!!) med rødsprit eller isopropanol så skal det et tynt lag goop på prosessoren en skalpell er fint å bruke til dette .p.s hva du en vasker kjøleribba med så ikke bruk whitesprit ettersom dette etterlater seg et fettlag som gjør at prosessoren blir varm!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...