Gå til innhold

LCD TV + softgun


Anbefalte innlegg

teit at folk sier at det er forsikrings svindel.. du veit a søren hva han har betalt i inboforsikringer i løpet av livet da.. sikkert mere enn  det han har fått igjen.. veit dere egentlig hvor mye et forsikringselskap har i overskudd på et år?

det er ikke lite kan jeg fortelle dere om..

kansje ikke så mye de åra som det er stooore utbetaling på natur ødelleggeser å sånn da..

9464971[/snapback]

 

Det er likevell svindel :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
teit at folk sier at det er forsikrings svindel.. du veit a søren hva han har betalt i inboforsikringer i løpet av livet da.. sikkert mere enn  det han har fått igjen.. veit dere egentlig hvor mye et forsikringselskap har i overskudd på et år?

det er ikke lite kan jeg fortelle dere om..

Noen år går de med kjempeoverskudd, andre går de med dundrende underskudd. Man kan si at det er hele vitsen med å betale inn forsikringspenger. Hadde de ikke hatt penger til å betale ut i årene det går dårlig hadde det vært lite vits i å ha forsikring.

 

"Stjele fra de rike"-unnskyldningen er uansett særdeles svak. I såfall må det vel være lov for fattige narkomane å bryte seg inn i biler også? Biler er jo så dyrt at folk som har råd til det må ha nok av penger, og da gjør det ikke noe om folk som har mindre hjelper dem å fordele godene litt?

 

Hvordan det ligger ann med trådstarters forsikringsdekning aner jeg ikke. Det kan godt være at han har en forsikring som dekker dette, og i såfall er det bra for han. Det var fyren som syntes det var greit å drive svindel jeg svarte på.

Lenke til kommentar
teit at folk sier at det er forsikrings svindel.. du veit a søren hva han har betalt i inboforsikringer i løpet av livet da.. sikkert mere enn  det han har fått igjen.. veit dere egentlig hvor mye et forsikringselskap har i overskudd på et år?

det er ikke lite kan jeg fortelle dere om..

kansje ikke så mye de åra som det er stooore utbetaling på natur ødelleggeser å sånn da..

9464971[/snapback]

Det meste du kjøper av varer og tjenester her i verden tjener noen grovt i andre ende på.

 

Det betyr ikke at det er rett å lyve for å skaffe seg "fordeler" - det er svindel UANSETT hva marginen til selskapet du svindler er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...