Kakebakelate Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Hele tiden når jeg prøver ålage bruker på Ubi.com så står det invalid passord.Jeg har prøvd mass forskjellig men det funker ikke. F.eks Sindre, Norway, realmadrid 9418056[/snapback] Jeg måtte bytte land til USA for at jeg skulle få det til å funke.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Nytt problem. Lagde bruker fra USA men når jeg skal logge inn på ubi.com står det bare at jeg har feil passord selv om det er riktig.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Jeg har et annet problem: Når jeg prøver å logge inn på ubi.com så kommer denne meldingen opp: Could not open GSClient com object. Hvordan fikser jeg dette? Jeg har prøvd å restarta maskinen, reinstallert ubi.com.
Armageddon Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Husk at det må være minst en tall og en bokstav i passordet..
Lakrits Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 Noen som spiller imorra? Co-Op!
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg er sikkert med jeg også, må bare få installert spillene i såfall. Noen som vil at jeg skal være med?
HanAndreTomaten Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 er ikke noen som vil være med nå, da? når i morra er det? klokka..?
Shifty Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Noen som veit om dette er den siste versjonen eller om det trengs patching?
HanAndreTomaten Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Noen som veit om dette er den siste versjonen eller om det trengs patching? 9425942[/snapback] da jeg starta å spille på ubi.com, starta det en patch automatisk. tok 5 min å laste ned, men nå kan jeg spille
Shifty Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Thanks! Fyfaen, husker jeg fikk dette spillet til jul back in the day. Var så digg å game hele første juledag, drikke julebrus og spise delfia kake! Endret 4. september 2007 av Shifty
Shifty Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Erm, står at jeg må bo i USA for å spille når jeg skal installere?
HanAndreTomaten Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 lol, da sier du bare at du gjør det du må registere accounten i U.S eller noe:P husker ikke, men det står i en av postene i denne tåden, tror jeg... eller om det står i en post på den som heter samletråd til ubisoft ett eller annet... vet ikke om det går an å gå tilbake å rette på det...
hugRmunR Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 hvordan skifte våpen?? er demo, man klarer ikke og bruke bazookaen ganske dritt, når tanksen kommer, jeg har bazookaen på ryggen men kan ikke bruke den.. 9417498[/snapback] Se i options da mann
Lakrits Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Sitter hos onkel for å lage en gjennopprettings CD og fikse printeren. I'll be back home, 8:45 eller 9:00, da gamer vi folkens
dapre Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Erm, står at jeg må bo i USA for å spille når jeg skal installere? 9426186[/snapback] Hvis de bruker samme "teknologi" som Direct2Drive logger de IP adressen din, og avstenger dermed brukere utenfor USA. Men siden noen allerede har lastet ned og spiller spillet er nok ikke det tilfellet. Meget bra spill på tross av sin alder. Funker og gir grei underholdning fremdeles. Spillte nettopp spillet for usle 5 kroner via Telenor Icanal Spill. Forrige gang jeg spillte dette spillet, satt jeg på et Voodoo3 kort og knotet med grafikkinnstillingene
Armageddon Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Er også mappacks gratis til online spilling? Finner ikke noen. Om jeg joiner en server, står det at jeg trenger maps og mods.
Lakrits Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 (endret) I'm back, ja. De fleste bruker map-packs of forskjellige mods. Som =HDX= mod osv, er bare å google. Ok, folkens. Jeg hoster nuh! Add meg: Lakrits1991 Serveren heter DISKUSJON.NO Endret 4. september 2007 av Lakrits
Lamborgini Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Jeg laster ned fra fileshack nå, med en hastighet på 440kbps! Får alltid bra hastighet derfra http://www.fileshack.com/file_download.x/11076
ssf Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Lagd bruker "fra USA", lastet ned spillet, men får ikke installert det, for når jeg skal installere må jeg oppgi bruker og passord, da får jeg beskj om at jeg ikke er fra US. Ingen fler som har samme problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå