Gå til innhold

Last ned Ghost Recon GRATIS!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hele tiden når jeg prøver ålage bruker på Ubi.com så står det invalid passord.

Jeg har prøvd mass forskjellig men det funker ikke.

F.eks Sindre, Norway, realmadrid

9418056[/snapback]

Jeg måtte bytte land til USA for at jeg skulle få det til å funke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Jeg har et annet problem: Når jeg prøver å logge inn på ubi.com så kommer denne meldingen opp:

Could not open GSClient com object. Hvordan fikser jeg dette? Jeg har prøvd å restarta maskinen, reinstallert ubi.com.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Jeg er sikkert med jeg også, må bare få installert spillene i såfall. Noen som vil at jeg skal være med? :p

Skrevet
Noen som veit om dette er den siste versjonen eller om det trengs patching?

9425942[/snapback]

da jeg starta å spille på ubi.com, starta det en patch automatisk. tok 5 min å laste ned, men nå kan jeg spille :thumbup:

Skrevet (endret)

Thanks! Fyfaen, husker jeg fikk dette spillet til jul back in the day. Var så digg å game hele første juledag, drikke julebrus og spise delfia kake!

Endret av Shifty
Skrevet

lol, da sier du bare at du gjør det ;) du må registere accounten i U.S eller noe:P husker ikke, men det står i en av postene i denne tåden, tror jeg... eller om det står i en post på den som heter samletråd til ubisoft ett eller annet... vet ikke om det går an å gå tilbake å rette på det...

Skrevet
hvordan skifte våpen?? er demo, man klarer ikke og bruke bazookaen :dontgetit:

ganske dritt, når tanksen kommer, jeg har bazookaen på ryggen men kan ikke bruke den..

9417498[/snapback]

Se i options da mann

Skrevet
Erm, står at jeg må bo i USA for å spille når jeg skal installere?

9426186[/snapback]

Hvis de bruker samme "teknologi" som Direct2Drive logger de IP adressen din, og avstenger dermed brukere utenfor USA.

Men siden noen allerede har lastet ned og spiller spillet er nok ikke det tilfellet.

Meget bra spill på tross av sin alder. Funker og gir grei underholdning fremdeles.

Spillte nettopp spillet for usle 5 kroner via Telenor Icanal Spill.

Forrige gang jeg spillte dette spillet, satt jeg på et Voodoo3 kort og knotet med grafikkinnstillingene :)

Skrevet (endret)

I'm back, ja. De fleste bruker map-packs of forskjellige mods. Som =HDX= mod osv, er bare å google.

Ok, folkens. Jeg hoster nuh!

Add meg: Lakrits1991

Serveren heter DISKUSJON.NO :w00t:

Endret av Lakrits
Skrevet

Lagd bruker "fra USA", lastet ned spillet, men får ikke installert det, for når jeg skal installere må jeg oppgi bruker og passord, da får jeg beskj om at jeg ikke er fra US. Ingen fler som har samme problemet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...