Gå til innhold

Om Medieval II: Total War - Kingdoms


Anbefalte innlegg

Medieval II: Total War - Kingdoms, Krig har aldri vært så morsomt

 

Jeg har da vært så heldig å fått spillt igjennom dette spillet før morgendagens release og en expansion pack har aldri vært så voldelig, morsomt eller bra før.

 

Første gang man starter opp spillet skulle man ikke tro at dette var en expansion pack, men nærmere 4 nye spill. Du får med 4 nye campaigns, 13 nye factions og over 150 nye units som du kan krige med, i over 75 timer ekstra spilletid. Vil du gå i korstog for å frigjøre Jerusalem, eller vil du styre de norske vikingene og overta England, kanskje du vil heller fortsette der hvor Medieval II sluttet med å kjempe mot indianere for å overta the New World, men hva med å overta øst europa med horn kledde men.

 

Hvis noe av dette høres spennende ut for deg anbefaler jeg deg å kjøpe Total War Kingdoms. Merk at du trenger Medieval II: Total War fra før av, for å kunne spille Kingdoms.

 

 

Innholdet i Expansion:

 

4 nye campaigns som Crusades, Teutonic, Britannia og Americas.

13 nye factions som Norge, Mayans, Apachean tribes, Jerusalem, The Teutonic Order og mange fler.

150 nye units som flammekastere og oljekatapulter.

 

Nye features som å kunne "styre" dine extra reinforcements, flytende olje hull over porten hvis byen/slottet er advanced nok, og nye online muligheter.

 

Linker:

Omtale om Medieval II: Total War

Medieval II: Total War Kingdoms, produkt side

Offisielle hjemmesiden

 

Hvis det er noen spørsmål så bare spør så skal jeg se om jeg kan besvare dem ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han fulgt med dette spillet en god stund nå og føler at det blir et ganske kick ass spill.

 

Har et spørsmål: Er det bare Korstogs campaignen som har helter / unike units som Saladin og Richard Lionheart? Håpet at de norske ville få Haakon Haakonson.

9394600[/snapback]

 

Hei

 

Nei, alle faction har hver sin heroes med special abilitys, å ja den norske Haakonson familien er med ;)

 

Takk for beskjed, skal si ifra til admin så han kan flytte den over til det andre forumet :)

Lenke til kommentar
Har dem forbedret A.I, Diplomati og pathfinding? Synes det var veldig svakt i Medieval2, men ble veldig forbedret med mods.

 

Spiller Stainless Steel moden nå og prøver å runde det som Leon-Castille (Spania) Før expansionen kommer:)

9395050[/snapback]

 

Etter det jeg vet har de ikke forbedret A.I, og de har heller ikke forbedret Diplomati eller pathfinding. De har ikke forandret spillet på den måten, men de har lagt til unit's, campaign's og masse mer. Du må nok vente til Medieval III for oppdatert A.I osv, hvis det noen gang kommer ;)

Lenke til kommentar
Leter etter butikker som kan ha denne expanion packen til salgs jeg, er jo relase i dag.. Men ikke funnet en skit som har den. :(

9396752[/snapback]

 

Posten leverer ikke før etter 13:00 :p

 

Iallefall her i Bergen, må man ofte vente til etter 13-14 før spillet er i hyllene.

9397607[/snapback]

 

 

Jeg var akkurat på EB games på Stovner senter og kjøpte meg et eksemplar.. Det var det siste de hadde og de hadde bare fått inn 2 stk! ;). Får dog ikke testa det før i morgen tenker jeg, tok meg en time i lunchen å dra helt fra sandvika til stovner for å handle denne expansion packen.. Skulle tro jeg var en tenåring ;)

Lenke til kommentar
Er du sikker på at det var det siste de hadde igjen :innocent: men hvor mye kostet det?

 

Edit: og det var det ikke heller :D var der nå nettopp og så hadde de to eksemplarer igjen!

9398320[/snapback]

 

Nå kødder du? Han hengslete karen i kassa snakka t.o.m om hvor merkelig det var at de kun fikk inn to fra leverandør.. Kanskje fordi dere bare bestilte to da sa jeg, nei sa`n .. de får det antallet de får sa`n.

 

Jugde isåfall meg rett i trynet han da, jeg kjørte 50 min bare for å kjøpe spellet fordi sauen sa det bare var 2 igjen og den ene var allerede holdt av.

Lenke til kommentar
Er du sikker på at det var det siste de hadde igjen :innocent: men hvor mye kostet det?

 

Edit: og det var det ikke heller :D var der nå nettopp og så hadde de to eksemplarer igjen!

9398320[/snapback]

 

Nå kødder du? Han hengslete karen i kassa snakka t.o.m om hvor merkelig det var at de kun fikk inn to fra leverandør.. Kanskje fordi dere bare bestilte to da sa jeg, nei sa`n .. de får det antallet de får sa`n.

 

Jugde isåfall meg rett i trynet han da, jeg kjørte 50 min bare for å kjøpe spellet fordi sauen sa det bare var 2 igjen og den ene var allerede holdt av.

9399934[/snapback]

 

Hmm det var rart for når jeg snakket med han sa han at de hadde solgt seks eksemplarer og det var to igjen :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...