Gå til innhold

Ny gaming PC -maks 10K


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Ser etter en gaming PC som for det meste skal brukes til CS:S og WoW. Den skal koste maks 10.000 og gjerne mindre! Annet enn dette er det eneste kravet at den skal være ferdigbygget!

 

Takk for alle svar!

9391688[/snapback]

 

 

 

hei, har en Alienware area51 m7700 som vurderes solgt, kostet 30 000 ny for ca 2 år siden, for cs og WoW er den mer enn god nok, og dette vet jeg siden jeg har spillt disse spillene en god del selv... 10 000 var vell kansje litt lite men kan muligens bli enige. som sagt er jeg ikke helt sikker på om jeg vil selge elsklingen min men tenkte å kjøpe en billig skole pc ettersom jeg ikke spiller så mye lenger pga skole.

 

Mvh Alien:P

Lenke til kommentar

Dinside.no Stasjonære PC-tilbud august

 

Tipper disse er ganske mye bedre enn en to år gammel Alienware, enda den har kostet 30k.

 

For spilling kan jeg anbefale Datakjedens tilbud!

 

EDIT: Ops.. Ser du angir hvilke spill du er interesert i å spille. Siden dette ikke er de mest krevende spillene kan du finne en del billigere løsninger. Trenger du alt av utstyr, eller har du noe fra før?

Endret av chrlod
Lenke til kommentar
Dinside.no Stasjonære PC-tilbud august

 

Tipper disse er ganske mye bedre enn en to år gammel Alienware, enda den har kostet 30k.

 

For spilling kan jeg anbefale Datakjedens tilbud...

9396108[/snapback]

 

ah:P glemte ut en liten ting:P regner med at jeg ikke sa at det er en laptop:P men fortsatt bedre enn vanlige stasjonere, men selfølgelig er en stasjonær til 10000 litt bedre enn en bærbar, men er ikke mye forskjell.

Lenke til kommentar
Vel vel.. Antar disse tilbudene er vesentlig bedre enn laptopen du sikter til. Husk på at det skjer saker og ting på 2 år!

9396134[/snapback]

 

 

jaja kan mene hva du vill da:P men du skulle bare visst hvor rå ytelse en så "gammel" laptop kan ha, litt info :

 

Intel®

Pentium® 4 CPU 3.40GHz,

2.78GHz, 2.00GB RAM

 

Ati mobility Radeon x800 (herlig skjermkort til bærbar)

 

ikke så stor harddisk men finnes en genial løsning som heter ekstern harddisk:)

Lenke til kommentar

Tilbudene linket til er fortsatt bedre, og det er ikke bare en påstand. Alle spesifikasjoner du her nevner gruses av den nyere teknologien.

 

Jeg har selv et ATI Radeon x800 skjermkort. I dag er det helt kurant, men heller ikke noe mer. Det kan ikke dra alt av nye spill, og mangler shader model 3.0.

 

I tillegg har man bedre betingelser når man kjøper nytt.

 

10k for den Alienware PCen vil jeg si er overpris deluxe. Disse 10.000 kroners tilbudene for tiden går på stereoider. Jeg ver hvertfall hva jeg ville valgt! (faktisk hadde jeg bygget selv når jeg tenker meg om men...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...