Gå til innhold

TES IV - Game of The Year Edition!


Anbefalte innlegg

Tror da det, var ikke greia med ps3 versjonene at de hadde brukt den ekstra tiden til å gjøre grafikken hakket bedre? Skulle stått ps3 ja :p
Så vidt jeg fikk med meg ble vel Xbox360 versjonen pusset opp på PS3's nivå via patch allerede når Shivering Isles ekspansjonen kom ut. Mulig jeg tar feil her, men uansett regner jeg med at ihvertfall X360 og PS3 versjonene er lik i denne utgaven.

Utelukker de PC-brukere da, eller får de også en oppdatering? Eller var nivået høyere på PC fra begynnelsen av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utelukker de PC-brukere da, eller får de også en oppdatering? Eller var nivået høyere på PC fra begynnelsen av?

 

Vet ikke jeg. Kom i hvertfall en oppdatering til 360 da SI ble sluppet som forlenget view distance og polerte grafikken på div annet, samtidig som at loadetidene ble noe kortere. Regnte med det samme skjedde på PC.

Dog er ikke forskjellene på PS3 og 360 versjonen uten oppdateringen all verden i utganspunktet.

Lenke til kommentar

Nå må jeg bare finne ut hvilken versjon (pc vs xbox) jeg skal ha...

 

Har jo god nok pc, så det er jo ikke noe problem.

 

Xbox versjonen har jo achivements, noe som jeg har blitt hekta på.

 

PC versjonen er jo billigere da.

 

 

Kanskje jeg kan gå for den versjonen som er enklest å spille, altså kontroll vs mus/tastatur

 

Dilemma... :hmm:

Hjelp?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...