Janerikn Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 (endret) Kjøpte en PS3 fra netshop (bundle) og alt står på tysk. Baksiden på spilla og alt. Har eg en tysk PS3? Kan eg spille spilla eg kjøper i butikken? Endret 29. august 2007 av Janerikn
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 (endret) Det skal nok ikke være et problem å spille spillene du kjøper her i Norge, ettersom vi begge spiller PAL spill. Programvaren er på engelsk, sant? Jeg ville likevel ringt å hørt med dem. Edit: Omformulering. Endret 29. august 2007 av steffenz
Janerikn Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Det skal nok ikke være et problem å spille spillene du kjøper her i Norge, ettersom vi begge spiller PAL spill.Programvaren er på engelsk, sant? Jeg ville likevel ringt å hørt med dem. Edit: Omformulering. 9387160[/snapback] Yes, det er på engelsk. Eg får sende en mail.
Liquidant Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Gråsoneimport fra Øst-Europa, samme som SHG gjør. Er en grunn til at det var så billig
scoom Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Kjøpte en PS3 fra netshop (bundle) og alt står på tysk. Baksiden på spilla og alt. Har eg en tysk PS3? Kan eg spille spilla eg kjøper i butikken? 9386854[/snapback] Kva for firmware versjon er det du har?? Eg fekk min for ca 3 veker sia, og den var også på engelsk, men etter at eg oppdaterte firmwaren, så fekk eg velje ein god del språk kanskje dette kan hjelpe
Janerikn Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Ja, eg får alt på engelsk, men siden spilla og alt det der stod på tysk så begynte eg å lure. Så det er altså ikkje bare meg som har fått det på tysk? Uansett, er vell ikkje noe forskjell ^^?
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Jeg har ikke noe spesiell peiling på hva som er normalt for disse maskinene, men jeg vet iallefall en ting. Ikke bruk epost, da får du aldri svar av dem Kontakt dem heller på telefon, da får du svar raskt.
CombatPsycho Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 (endret) Ja, eg får alt på engelsk, men siden spilla og alt det der stod på tysk så begynte eg å lure. Så det er altså ikkje bare meg som har fått det på tysk?Uansett, er vell ikkje noe forskjell ^^? 9388088[/snapback] Fikk min igår jeg også, eneste tingen er at spillene og manuelen er på tysk. Noe annet galt er det ikke. Alt skal funke som en vanlig ps3. Selve spillene er heller ikke tysk, men alt som står på coveret står på tysk. Endret 30. august 2007 av Kimzor_
hardkjerne Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Ville kontaktet netshop og hørt hvordan dere vil stå i en evt reklamasjonssak. Om feks Sony Norge tar i mot disse, eller om dere må gå via Netshop. Har det ikke blitt opplyst før salget synes jeg det er dårlig.
Liquidant Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Gråsoneimport fra Øst-Europa, samme som SHG gjør. Er en grunn til at det var så billig 9387753[/snapback] Siterer meg selv. NetShop gjør tydeligvis dette og selger konsollene derfor billig. Ingenting galt med hverken spill eller konsoll, men lite pent å se det stygge tyske språket hver gang du skal plukke opp spillet
Janerikn Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 Gråsoneimport fra Øst-Europa, samme som SHG gjør. Er en grunn til at det var så billig 9387753[/snapback] Siterer meg selv. NetShop gjør tydeligvis dette og selger konsollene derfor billig. Ingenting galt med hverken spill eller konsoll, men lite pent å se det stygge tyske språket hver gang du skal plukke opp spillet 9391312[/snapback] Ja. Men om det står tysk bakpå covera på spilla og eg fikk det for 700kr billigere gjør ingenting for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå