haffi Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 (endret) Jeg har et utrolig irriterende connection problem. Kommer så langt at jeg kan velge server tilåmed trykke å loade men da faller den ut. Den sier : Connection failed. There was an error on this connection. Vær så snill hjelp meg Ps: det funka før! Har vista premium 32. Endret 29. august 2007 av haffi
Betenkt Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Jeg har et utrolig irriterende connection problem. Kommer så langt at jeg kan velge server tilåmed trykke å loade men da faller den ut.Den sier : Connection failed. There was an error on this connection. Vær så snill hjelp meg Ps: det funka før! Har vista premium 32. 9384041[/snapback] Brannmurer allower programmet?
haffi Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 Jeg har et utrolig irriterende connection problem. Kommer så langt at jeg kan velge server tilåmed trykke å loade men da faller den ut.Den sier : Connection failed. There was an error on this connection. Vær så snill hjelp meg Ps: det funka før! Har vista premium 32. 9384041[/snapback] Brannmurer allower programmet? 9393859[/snapback] Brannmur er av.
Moonshield Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 PLIS, ikke flere feil-tråder. Jeg kan lage en samle-tråd.
El Fantasma Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Moderatorene ønsker ikke samletråder! Visst man har et problem, og det ikke finnes en lignende tråd om problemet, kan man selvfølgelig bare spørre her!
Betenkt Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Prøv med en bruker i Vista med admin rettigheter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå