Gå til innhold

Noen spørsmål rundt nokia 6110 navigator


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg er en lykkelig eier av nokia 6110 navigator. Men har noen spørsmål rundt denne telefonene, kan noen hjelpe meg?

 

 

1. Hva slags program skal jeg bruke for å legge over filmer i realplayer format til den?( blir dette bra)?

 

2. Er det mulighet for å legge inn fortoboks varsel på GPS?

 

3. Kan jeg fjerne det som er iveien for bakrundsbilde( altså menyen på "skrivebordet"??

 

 

Sier tusentakk for all hjelpen jeg kan få:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

 

Jeg er en lykkelig eier av nokia 6110 navigator. Men har noen spørsmål rundt denne telefonene, kan noen hjelpe meg?

 

 

1. Hva slags program skal jeg bruke for å legge over filmer i realplayer format til den?( blir dette bra)?

 

2. Er det mulighet for å legge inn fortoboks varsel på GPS?

 

3. Kan jeg fjerne det som er iveien for bakrundsbilde( altså menyen på "skrivebordet"??

 

 

Sier tusentakk for all hjelpen jeg kan få:)

9368665[/snapback]

 

1:http://www.s60tips.com/2007/04/12/watching-movies-on-your-s60-phones/

 

2:Fotoboksvarsling går fint ja via tillegg på gpsen,men koster penger(en gang)

 

3:ja det kan du fjerne,innstilinger,telefon innstilinger,generell,tilpasning,ventemodus av.

Endret av Shuttle
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvordan vet jeg når jeg betaler for å bruke GPS'n?

 

Når jeg trykker på navigasjonstasten så søker den jo (den har et kryss over satelitten) jeg har trykket av all nettverkstilkobling, men jeg føler den kobler seg opp. Skal man ikke kunne bla i kartene gratis? Eller må man inn en annen plass for å bla i de?

 

For det viser hvor fort jeg går, og det ser ut som den er koblet opp mot satelitt.

 

noen som har noe svar??

Lenke til kommentar
Om du har sagt at programmet ikke skal bruke internett så gjør den ikke det.. Når den søker etter satelitt bruker den GPS som er inni mobilen, og det koster ikke penger..

 

 

Ja ok, men når jeg trykker på naviger til en plass så kommer den stemmen som snakker, betaler man ikke da? Jeg har ikke kontantkort så litt vanskelig å se om jeg bruker penger....

Lenke til kommentar
Om du har sagt at programmet ikke skal bruke internett så gjør den ikke det.. Når den søker etter satelitt bruker den GPS som er inni mobilen, og det koster ikke penger..

 

 

Ja ok, men når jeg trykker på naviger til en plass så kommer den stemmen som snakker, betaler man ikke da? Jeg har ikke kontantkort så litt vanskelig å se om jeg bruker penger....

Det er kun Nokia N95 og den nye communicator som laster ned rute-info via nett. All navigering på 6110 er gratis.

 

EDIT: Var litt rask der. Assisted GPS koster penger, men om du velger Options -> Settings - > Extras -> Network Connection -> "Ask Always" så vil den alltid spørre før den kobler seg opp med denne metoden. Det tar også tid å finne GPS satelitter så det kan sikkert forveksles med 3G oppkobling.

Endret av benjamin84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...