-Teddy- Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Jeg gjør jo en masse endringer i lightroom; stiller kurver, endrer utsnitt og viktigst av alt, rangerer bildene. Det er viktig for meg å kunne ta backup av alle slike instillinger, og såvidt jeg vet lagres ikke alt dette i rawfilene, jeg ser heller ikke noen "instillingsfiler" i mappa der rawfilene ligger. Dermed, hvordan tar jeg backup av arbeidet jeg foretar i lightroom?
kjetil92 Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Jeg gjør jo en masse endringer i lightroom; stiller kurver, endrer utsnitt og viktigst av alt, rangerer bildene. Det er viktig for meg å kunne ta backup av alle slike instillinger, og såvidt jeg vet lagres ikke alt dette i rawfilene, jeg ser heller ikke noen "instillingsfiler" i mappa der rawfilene ligger. Dermed, hvordan tar jeg backup av arbeidet jeg foretar i lightroom? 9367079[/snapback] jeg bruker det samme programmet men da lagres det i rawfilene men det er nok noen instillinger jaa bruk litt tid til å se etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå