Gå til innhold

Loki - Nytt hack n slash spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spilte meg til lvl 24, men det ble ALTFOR gjentagende for min del. Hadde bra weps og sånn, og ting gikk jo greit, men det var helt teit hvor ufattelig lett det var, døde jo aldri. I tillegg burde det seriøst vært bedre balanse på pengesystemet, gikk jo aldri tom for pots og slikt.

Kult spill i og for seg, men altfor gjentagende.

Skrevet (endret)
Spilte meg til lvl 24, men det ble ALTFOR gjentagende for min del. Hadde bra weps og sånn, og ting gikk jo greit, men det var helt teit hvor ufattelig lett det var, døde jo aldri. I tillegg burde det seriøst vært bedre balanse på pengesystemet, gikk jo aldri tom for pots og slikt.

Kult spill i og for seg, men altfor gjentagende.

9526903[/snapback]

Må si meg enig.

Millionær før man vet ordet av det, og monster-scaling passer ikke i det hele tatt, ihvertfall mot in Norse character. Jeg la spillet på hylla da jeg kom til Troja (gikk fra Norse til Greek etter Bel). De skal ha for at de har lagd spillet langvarig, men det for være grenser for hvilke levelmodels og monster man skal være nødt til å stirre på *igjen og igjen*. Synd egentlig, for ideen er god - kunne bare vært gjennomført så utrolig mye bedre =)

Endret av Gnurk
Skrevet (endret)

Synes spillet har bra sjarm jeg,at monster-repeat'en er litt drøy skal jeg være enig i,men sånn er det no i de fleste spill..

Er ikke så mange monstre/ting du kan drepe i spill som f.eks Oblivion heller.

Men det som er mest plagsomt med spillet synes jeg er brettene er så forbanna små og mange,er ikke noe særlig frihet til å utforske.

Det trodde jeg ogås, men jeg kan rett og slett ikke finne de tongue.gif

joda,de ligger der.Men du har sikert slettet de!

Endret av BacardiKillah
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er Norse Warrior og har kommet til fenrir ulven. Der sitter jeg fast hva skal jeg gjør for å fange ulven. Det er jo en diger bjørnefelle der, men når jeg får fenrir til å gå på den skjer det ingenting. Kan noen si hva jeg må gjøre?

Skrevet

Spillet ser bra ut, men hvor får jeg kjøpt det uten og kjøpe det på nette? noen som vet hvor jeg kan kjøpe? eller hvilken spille butikker som har det?

Skrevet
Jeg er Norse Warrior og har kommet til fenrir ulven. Der sitter jeg fast hva skal jeg gjør for å fange ulven. Det er jo en diger bjørnefelle der, men når jeg får fenrir til å gå på den skjer det ingenting. Kan noen si hva jeg må gjøre?

9596081[/snapback]

Du skal banke han ganske mye før du lurer han bort i fellen..tror han må ned til 1 i HP(han kan ikke dø)

Skrevet

Hmm... jeg har derept alle mosterene rundt omkring hele mapet og er i lvl12, men jeg har ike sjangs å få drept fenrir ned til 1 Hp. Må jeg bare kjøpe eller finne masse healing potions?

Skrevet

Haha! mått bare stå g slå på fenrir uten stands og bruke to major hp. Det gikk jo ganske enkelt han lagde ikke ulver og drepte nesten ingenting. Jeg hadde kjøpt sån 20 major hp. Takk BacardiKillah

Skrevet
Over og ut for meg, hvis jeg ikke finner en måte hvordan jeg kan selge items. Det eneste som virker er å dra til en vendor og høyreklikke på itemet, så forsvinner det, men du får ikke noe gull... Sikkert noe jeg har gått glipp av.

9374573[/snapback]

Min venn, du maa hoeyre klikke paa dem, da kommer de automatisk til kiosk, der kan du selge dem!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Gravde fram dette nylig etter å ha hatt en bedrøvelig opplevelse med Hellgate: London, snart ferdig og har faktisk kommet over "kneika" når det gjaldt kjedelig monster-grinding =) Hadde litt trøbbel med det i Vista, glemte rent å spille det igjen i XP, ganske deilig å ikke kræsje hele tiden.

Gir spillet en sjanse til, får se hvor vrient det blir på neste vanskelighetsgrad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...