laptop-ehhh Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Noen som har en kode for mount and blade til overs, faren min tror at de kommer til å svindle ham slik at han ikke tør å kjøpe d for meg så det hadde vært veldig kjekt om jeg kunne få en kode hoss noen, bare pm meg. håper på positiv respons
danno_O Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Velkommen til forumet. Dette var kanskje litt for optimistisk. Hvis du har tenkt til å kjøpe spillet og må betale med faren din sitt kort vis han Denne
Sollid Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Hadden en periode før jeg kjøpte spillet da jeg brukte en crack som jeg fant i en viss bukt......
snow_white Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Kjøpte for leeenge siden.. Og har fortsatt feriepengene mine på konto
Neppe Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Kodene som aktiverer spillet koster penger. Så jeg tviler veldig på at noen er villig til å kjøpe en kode til deg. Du får vaske huset og godsnakke med faren din hvordan du ikke skal drikke alkohol før du er 18.
TCi Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg