Gå til innhold

Dell Vostro 1500 eller Acer Aspire 5920G?

Pengvim

Anbefalte innlegg

Skrevet

står mellom disse to pcene. med Dell'en får jeg litt mer spesifikasjoner for pengene om jeg tar bort 3-års service på stedet, men jeg vet ikke hvor god den modellen er..

noen som kan si noe om saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vostroen er nok ett like godt valg som 5920G Skal du legge til Merverdiavgiften på Vostro 1500( som Krisronold Poengterte) så overstiger den 5920G i pris.

Endret av Imsdalo
Skrevet

Hvor mange ganger må det sies, at den PRISEN ER UTEN MOMS, eller MERVERDIAVGIFT hvis du skjønner det bedre. For å få den prisen en normal privatperson må betale, må du gange prisen med 1,25, altså det blir nesten 13.000 kroner.

Skrevet

Hvor mange ganger må det sies, at den PRISEN ER UTEN MOMS, eller MERVERDIAVGIFT hvis du skjønner det bedre. For å få den prisen en normal privatperson må betale, må du gange prisen med 1,25, altså det blir nesten 13.000 kroner.

Skrevet

9365768[/snapback]

aha! tenkte ikke over det jeg. da var det jammen bra jeg bestilte Acer'en. for den makser ut budsjettet mitt akkurat.. :D

teit å skrive prisen eks mva da.. visste det egentlig, men er vanskelig å huske på alt.. :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...