Gloms Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 (endret) Leter etter sangpakker for en nybegynner i stepmania. Akkurat nå har jeg bare Plaguemix (tror den heter det), men blir fort lei de sangene så lurte på om noen kunne gi meg link til et sted hvor jeg kan laste ned noen bra pakker for en nybegynner. Eventuelt gi meg navnet på noen fine sanger så jeg kan finne de selv. Noen som kan hjelpe? Endret 27. august 2007 av Gloms
Gloms Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 (endret) Best siden for Stepmania! 9369162[/snapback] Har vært der inne, men finner ikke sanger. Eller jeg finner sanger, men vet ikke om de er vanskelige eller ikke før jeg laster de ned og prøver de. vet at jeg kan høre på de, men gidder ikke gjøre det på 1 000 000 sanger. Noen tips til bra sanger jeg kan søke på ? Endret 27. august 2007 av Gloms
Arne_F Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 "Diff" er forkorstelse for difficulity, som betyr vanskelighetsgrad. Altså, jo lavere, jo enklere. Det er forholdsvis mange sanger av System Of A Down, som er spillbare i din vanskelighetsgrad.
Jack_Daniels Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Noob sanger, altså da kan du laste ned song mixes. DDR 1 - 8 Mix, Anime Mix 1-?, Konami Mix, ect. utallige mixes for litt lowskilled stepmania players. er det enkeltsanger du leter etter vil jeg anbefale www.bemanistyle.com Har en del koslig musikk.
Gloms Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 prøvde å søke rundt på flashflash... men fant ikke noen av de pakkene. Kunne du linka til der jeg finner de pakkene?
S-r-ex Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 stepmania.com hvis du går på stepmix-sekjsonene til venstre, er det en rekke sanger som rangerer i allt fra 1-11 i vanskelighetsgrad. Men prøv på å øke vanskeligheten litt for litt, plutselig gikk jeg fra 3 til fem og seks og så rett til 9...klarer nå KungKlung 2004 på hard (11) rimelig bra.
Jack_Daniels Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Ja hele poenget med stepmania er at du må utfordre deg selv hele tiden, eller så blir du bare dårligere! Jeg har spillt stepmania nå i 2 år ca, vet ikke nyaktig helt hvor lenge men ca det. Jeg spiller 15-17 foots chalanges og kan kose meg med å rate de opp, leter etter sykt vansklige sanger Noen som har noen ideer barre link eller pm til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå