Gå til innhold

oppstart problem warcraft3 FT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på lan og har nå prøvd å kopiere 3 ganger fra 3 pc`er.

De første 2 gangene når jeg starter spillet, blir skjermen svart og det henger seg opp. Den siste gangen kan jeg høre oppstartslyden men ingen bilder. Trykker ESC for å komme inn på menyen, men skjer ingenting, bare svart skjerm og det henger seg sånn halvveis og fører til at jeg må restarte.

Har nettopp fått ny skjerm 22" widescreen om det kan ha noe med det å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sankker me priatkopi her?

Det her ikkje noko med at du har ein 22" widescreen, har det sjølv og det funker fint for meg... Prøv og instaler spelet og ikkje kopiere det...

Skrevet
Sankker me  priatkopi her?

Det her ikkje noko med at du har ein 22" widescreen, har det sjølv og det funker fint for meg... Prøv og instaler spelet og ikkje kopiere det...

9358926[/snapback]

Nå blir det jo for det meste brukt cracket spill på lan som wc3 og cs.

cd`ene ligger nok hjemme noe som cd`keyene også gjør.

Jeg er mer ute etter et svar som kan hjelpe ganske raskt.

Skrevet

De første 2 gangene når jeg starter spillet, blir skjermen svart og det henger seg opp. Den siste gangen kan jeg høre oppstartslyden men ingen bilder. Trykker ESC for å komme inn på menyen, men skjer ingenting, bare svart skjerm og det henger seg sånn halvveis og fører til at jeg må restarte.

9358406[/snapback]

Ingen her kommer til å hjelpe deg til å få piratkopiert programvare til å fungere. Synes du virkelig at det er rett å spørre om slikt? :nei:

Skrevet

9358406[/snapback]

Ingen her kommer til å hjelpe deg til å få piratkopiert programvare til å fungere. Synes du virkelig at det er rett å spørre om slikt? :nei:

9361741[/snapback]

Ser det virkelig ut som om jeg bryr meg?

Skrevet
Ser det virkelig ut som om jeg bryr meg?

9364267[/snapback]

Tydeligvis ikke, men rettningslinjene sier det ikke er lov å snakke om slik her. Så da vet jeg ikke hvorfor du prøver.

Skrevet

Som sagt strider dette mot retningslinjene du har godtatt og skal følgje her på forumet. Ikkje overraskande blir tråden stengt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...