Hayer Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Hei! Har lest litt på nettet nå i 30min men finner ikke ut av dette.. Emnetittelen sier det vel selv.. Hvor skal jeg putte opengl32.lib og de andre filene?
GeirGrusom Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Du kan legge til library path i compileren sin command line, ellers kan du legge dem der alle andre lib filer ligger.
Hayer Skrevet 25. august 2007 Forfatter Skrevet 25. august 2007 (endret) kan du forklare hvordan jeg legger til lib path i compileren? edit: btw, hvor finner jeg de andre .lib filene?(eks kernel32.lib) Endret 25. august 2007 av Hayer
Jaffe Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Har du virkelig tenkt å prøve deg på OpenGL når du ikke klarer å lage et Hello World-program som ikke lukker seg med en gang?
Hayer Skrevet 25. august 2007 Forfatter Skrevet 25. august 2007 nja, bare 1 funksjon.. Skal gjøre en liten test på noe
GeirGrusom Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Det hadde vært fint hvis du også sa hvilken compiler du bruker. Selv er jeg bare godt kjent med Open Watcom, Power C og VC++. kernel32.lib ligger i Platform SDK mappen, i Visual Studio er dette i [Visual Studio]\VC\Platform SDK\lib
GeirGrusom Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 oida Du vet at Visual C++ Express er gratis? Mye bedre en VC 6.0 som var den siste der VC var i egen IDE. Men da tror jeg du må laste ned Platform SDK i tillegg.
Mr. K Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Du kan prøve denne. Der ligger alt du trenger. Så flytter du de filene du trenger over til mappene med samme navn, eller du kan legge til library path (som sagt før i denne tråden).
Frysning Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Det er en bitch å finne ut av til å begynne med, make files under linux er veldig praktis til akkurat dette. Men under windows er VS.NET det ultimate, som hobbyprogrammerer trenger du vel strengt tatt ikke å betale for det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå