Gå til innhold

Hvilken kabel til Audigy EXT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg eksperimenter med tanken om å ha PC-en i et annet rom enn skjerm/tastatur, pga. av støynivået. Egentlig er det kjæresten min som eksperimenterer med denne tanken, fordi PC-en min bråker nesten ingenting, den har vannkjøling, harddisker i silent-drev m.m., men etter at vi flyttet til et stille leilighet i et rolig strøk har hun blitt så fisefin, så nå får ikke PC-en stå på om natta! ARG! Og som en god, ikkevoldelig kjæreste, er jeg nødt til å forhandle fram et kompromiss...ja, ok. Men det er lett å skaffe forlengere til skjerm/USB, og da er det eneste jeg mangler kabelen mellom Audigyen og EXT-enheten. Den ser ut til å være ca. 45-pins i 3 etg. minner litt om en skriverkabel. Noen som vet hvor jeg kan finne den slags?!?? Jeg trenger vel om lag 5 meter. Må ha både hann/hunn-kontakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

jeg eksperimenter med tanken om å ha PC-en i et annet rom enn skjerm/tastatur, pga. av støynivået. Egentlig er det kjæresten min som eksperimenterer med denne tanken, fordi PC-en min bråker nesten ingenting, den har vannkjøling, harddisker i silent-drev m.m., men etter at vi flyttet til et stille leilighet i et rolig strøk har hun blitt så fisefin, så nå får ikke PC-en stå på om natta! ARG! Og som en god, ikkevoldelig kjæreste, er jeg nødt til å forhandle fram et kompromiss...ja, ok. Men det er lett å skaffe forlengere til skjerm/USB, og da er det eneste jeg mangler kabelen mellom Audigyen og EXT-enheten. Den ser ut til å være ca. 45-pins i 3 etg. minner litt om en skriverkabel. Noen som vet hvor jeg kan finne den slags?!?? Jeg trenger vel om lag 5 meter. Må ha både hann/hunn-kontakt.

Hehe, women. All alike! :lol:

http://no.europe.creative.com/estore/categ...ory.asp?cate=14

Stod ikke noen lengde der, men det kan være en idè å skrive med dem og høre... No harm, no foul, eh?!

Skrevet

De har allerede svart til meg, men de skjønte ikke hva jeg mente med ext-enheten... men kabelen var visstnok fem meter lang...

Får se hva de svarer på nytt....

Skrevet
5 meter er litt kort da... Trenger minst 8 tror jeg

edit: ved nærmere regning viste det seg at jeg trengte 10 meter faktisk... :o

Ta 55 du. Så er du sikker :D

Skrevet

Ja, de hadde visst ikke. Irriterende. Jeg er nødt til å få maskinen min LYDLØS! Nå er gode råd dyre! Jeg tenker en ny Eheim-pumpe pakket inni et eller annet, med liten vanntank og et par nye barracudaer inni silentdrev vil bli ganske stille ...

Men...arg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...