Gå til innhold

OS X Leopard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oktober er estimatet satt av Apple. Leopard vil av all sansynelighet da bli sendt ut med alle Macer bestillt i ettertid av landseringsdatoen. Hvor fort de får Leopard-maskiner for salg i hver enkelt butikk vil jo variere. Men når en bestiller over nett og de kommer direkte av linja i Kina, så får en nok med Leopard fra dag 1 av landseringsdato.

Skrevet

Har pleid å være sånn at dersom du kjøper Mac noen uker før nytt OS kommer, så får du det gratis mot at du betaler frakt. Kan ikke love at det er slik nå men...

Skrevet
Har pleid å være sånn at dersom du kjøper Mac noen uker før nytt OS kommer, så får du det gratis mot at du betaler frakt. Kan ikke love at det er slik nå men...

9343646[/snapback]

Det hadde vore ganske greit :love: Men ja ; kanskje...

Skrevet
noen som veit om man må reinstaler mac`n når man skall instalere leopard?

9361915[/snapback]

Du har flere muligheter, men du kan også bare oppdatere og beholde de gamle filene og programmene ;)

Skrevet

E ny med Mac, men er det slik at jeg kjøper en Mac nå foreksempel, og har lyst på Leopard når det kommer, kan jeg kjøpe det av Apple da? Hvor mye koster det?

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Dersom du ikke får det tilsendt gratis (-frakt) kan du få OS-X for ca. 700 hvis jeg husker riktig.

Mvh.

TH

Skrevet

Tiger koster 798,75 kr hvis du handler fra Apples studentavdeling. Jeg vil tro dette blir utsalgsprisen på Leopard også. Det er ikke mye grunn til å vente, for hvis Leopard kommer i slutten av oktober så har maskinen allerede mistet nærmere 800 kr i verdi pga maskinvaren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...