Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Helse problemer og førstegangstjeneste


Badon

Anbefalte innlegg

Hei, trenger litt hjelp. Da jeg var på sessjon i jannuar var jeg frisk å fin, det skal legges til at jeg ville i militæret da. Men i april/mai så har jeg begynnt å få kraftige stikk i hjerte som er meget ubehaglig og skremmende. Har vært hos legen å tatt prøver, men dem finner ikke no feil. Det hjelper ikke for jeg har forsatt problemer. Pga dette har jeg slitt med stor deprisjoner i det siste og min mentale helse er helt på bunn. Og tanken på å halte meg igjennom 12mnd fra jannuar gjør meg bare værre. Legen finner ikke noe feil men sliter både med ryggen, depresjon og hjerte av noe slag. Rygg og hjerte problemer "vanlig" i min familie. Kameraten min slapp pga allergi. Det har jeg å. Hva skal jeg gjøre? Hvordan går jeg fram?

 

Sorry for rotete innlegg men er litt utafor..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, trenger litt hjelp. Da jeg var på sessjon i jannuar var jeg frisk å fin, det skal legges til at jeg ville i militæret da. Men i april/mai så har jeg begynnt å få kraftige stikk i hjerte som er meget ubehaglig og skremmende. Har vært hos legen å tatt prøver, men dem finner ikke no feil. Det hjelper ikke for jeg har forsatt problemer. Pga dette har jeg slitt med stor deprisjoner i det siste og min mentale helse er helt på bunn. Og tanken på å halte meg igjennom 12mnd fra jannuar gjør meg bare værre. Legen finner ikke noe feil men sliter både med ryggen, depresjon og hjerte av noe slag. Rygg og hjerte problemer "vanlig" i min familie. Kameraten min slapp pga allergi. Det har jeg å. Hva skal jeg gjøre? Hvordan går jeg fram?

 

Sorry for rotete innlegg men er litt utafor..

9342817[/snapback]

vis du vil inn i militæret så gå inn når du blir kalt inn, du skal gjennom fysiske prøver og legeteseter før du blir sendt til tjeneste. kan vær du blir bedre av å være der. og vis noe går galt så er det vel e av de bedre plassene å være siden de fleste der har god peiling på førstehjelp og slikt.

Lenke til kommentar
Takk for svar. Jeg ville inn i militæret, men jeg vil ikke at det går ut over helsa. Med min helse til stand nå så har ikke jeg noe der å gjøre, desverre. Så spm er hvordan går jeg frem for å slippe.

9346113[/snapback]

da vil jo måten for deg vær å få legen til å skrive legeattest på deg der han skriver problemene dine eventuelt at du snakker med en psykolog og får han til å skrive om depresjonen din.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...