Teldar Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Fikk akkurat kode fra gamespot.com Hurry up folkens!!! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 har skaffa token, men har ikkje gold og noko i family settings blokker. so eg kan ikkje kjøpa med visa og eg husker ikkje parantal emailen min .. hjelp! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 derre registrerte derre som nosrk sant.. det går med norsk no sant? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Jeg har fremdeles ikke fått token ! regga meg på søndag. men jaja sånn er livet 9475137[/snapback] Ta deg en kjapp tur på Gamespot, så får du helt sikkert. 9475174[/snapback] Takk E-wok <3 Fikk den med engang Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Står jo bare at det er tomt? Hvor finner jeg beta keys? Link noen?? Presterte jeg å bare ære et par minutter for sen!! Pokker altså.. Endret 11. september 2007 av Konamixx Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Samma her! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 fekk feil når eg sko lasta ner.. va noko error status code greier.. noken so veit ka so e feil? Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Hi chaps. Sorry about the lack of communication since yesterday about distribution of the beta keys. Activision is currently chasing this up with Infinity Ward on our behalf, and I will update this thread with a response once I have something to share. I'd also reiterate that, as per the notice on the cod4beta website, please make sure that your email application is set up to allow emails from "[email protected]", or your key might get chewed up by an over-zealous spam filter. Lenke til kommentar
Teldar Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Nå som jeg har koden - kan jeg bruke norsk account for å laste ned beta'en? Eller kun US account? Fant ikke svaret i denne posten... Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Du kan bruke din norske konto til å laste ned betaen. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 fekk feil når eg sko lasta ner.. va noko error status code greier.. noken so veit ka so e feil? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Fikk du error meldinga etter nedlastinga hadde begynt? eller akkurat i det du trykte "download" Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Når eg trykkte download Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 fekk feil når eg sko lasta ner.. va noko error status code greier.. noken so veit ka so e feil? 9475629[/snapback] Du er sikker på at du har Gold? Du får feilmelding viss du ikkje har gold. Fikk det selv først Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 trudde eg konna lata ner med silver.. eg veit eg ikkje har gold , men vill eha det klart til i måro;) Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Men takk .. da skaffer eg det i måro Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Har enda ikke fått noe fra Eurogamer! grrr! Hadde vært flott om noen kunne dele en token med meg om mulig! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Har enda ikke fått noe fra Eurogamer! grrr! Hadde vært flott om noen kunne dele en token med meg om mulig! 9475890[/snapback] Godt gjort å ikke ha betaen enda synes jeg. Du gikk nettopp glipp av en bunke keys som lå på Gamespot. Har henta 2 koder derifra elsn liksåm. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 den beste killing streaken jeg har fått i betaen hittill er 11 kills uten å dø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå