Gå til innhold

Ny mobil og abonnement

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det måtte vel skje en gang. Min Nokia 6680 tok kvelden i dag, etter skolen. Så det er på tide å kjøpe en ny telefon.

Jeg skal samtidig kjøpe meg et nytt abonnement, Telenor's fri 120 er ikke verdt pengene.

Jeg ønsker ikke bruke så mye mer enn 2 000 kroner, så hvis vi kan bruke det som en sånn ... pekepinne, så er det ok. Når det gjelder funksjoner jeg trenger, så er det SMS og ringing, det er det jeg bruker telefonen til.

Som sagt har jeg hatt og brukt en Nokia 6680 siden januar for 2 år siden, og jeg har vært veldig fornøyd med denne. Jeg liker store skjermer, telefonen burde også ha symbian os, eller noe slikt, slik at jeg både kan spille tetris, lese på bash.org og sende meldinger uten å måtte lukke hvert enkelt program for å gjøre noe annet - Jeg vil tro dere skjønner hva jeg mener :p Stor skjerm, og gode taster, det er viktig. Annet enn det så vet jeg ikke. Touch screen? Levetid på batteri er jo også noe. Jo lengre levetid jo bedre, så klart. Å kunne spille av mp3-filer kunne vært greit, så fremst at det er mulig å få tak i et headset som er brukbart.

En annen ting er jo abonnement ... Er det noe dere kan hjelpe meg med?

Det jeg i hovedsak bruker telefonen til, er å ringe og å sende sms. I tillegg til det bruker jeg - eller i hvert fall brukte jeg å lese på bash.org, men det er jo dyrt.

Sånn sett vet vi vel hva abonnementet burde ha lave priser på.

Om jeg kjøper telefonen med eller uten abonnement vet jeg ikke, det får jeg vel bare se litt på. Jeg håper jeg har lagt inn de opplysningene dere trenger for å kunne gi meg noen forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ville nok ha valgt enten Djuice Friends eller superminutt pga. god subsidiering på telefoner. :!:

Endret av chrislyb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...