Gå til innhold

Hva er den beste bærbare maskinen i dag?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg titter etter en ny laptop (sitter nå med en ferrari 1005). Har hatt lyst på en med santa rosa prosessor, HDDVD eller blu-ray og et relativt kraftig skjermkort (som G-Force 8700 eller bedre).

 

Tittet en del på Asus Lamborghini VX2s og Acer Aspire 5920G men har fortsatt ikke finnet noe som har de kravene jeg ser etter? Pris er ikke en faktor, vil bare ha en kul bra laptop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell har vel den sterkeste Laptoppen som går under (Kul og RÅ) Laptop

 

XPS er navnet, Grafikk kortet 7950GTX som er det skjermkortet som yter best dagen idag. Nvidia sliter med og lansere noe bedre enn 8700GT. 8700GT er det beste DX10 kortet du får men langt ifra det som gir deg best ytelse.

 

Du kan se på Multicom.no som har Ifl90+ som er ett godt valg om du ikke har lyst og tømme lommeboka.

 

Asus Lamborghini VX2s: Yter langt ifra hva den koster og jeg er ikke i nærheten av å anbefale deg den

 

Acer Aspire 5920G : er ett veldig godt valg til 11 lapper.

 

Men som sagt skal du ha det råeste av det råeste i norge er det Dell som har svaret XPS 1710 / 1730(som kommer snart) men det koster være kar.

har selv akkuratt bestilt en 1710 og gleder meg til å teste den kraften maskinen kan gi :D

Lenke til kommentar
Hei, jeg titter etter en ny laptop (sitter nå med en ferrari 1005). Har hatt lyst på en med santa rosa prosessor, HDDVD eller blu-ray og et relativt kraftig skjermkort (som G-Force 8700 eller bedre).

 

Tittet en del på Asus Lamborghini VX2s og Acer Aspire 5920G men har fortsatt ikke finnet noe som har de kravene jeg ser etter?  Pris er ikke en faktor, vil bare ha en kul bra laptop.

9337326[/snapback]

 

Yay enedlig en som har ferrari 1005 også XD

 

Multicom ifl90 (eller hva den het) tror jeg er ganske bra, eller nye xps laptopene.

Begynner å bli sånn passe irritert på ferrarien min, har så sinnsykt sugent skjermkort

Lenke til kommentar

Alienware har kun 2x7900 med tilsammen 512MB minne, som gir ingen eller liten ytelsesforbedring ift. 1x7950GTX.

 

I dag er det Dell XPS m1710 som har det feteste å by på i forhold til specs innenfor en forholdsvis normal pris (20-30 000)

 

Mener du VIRKELIG at pris ikke spiller den minste rolle, kan du bestille et 20" monster fra www.voodoopc.com med dual 7950 GTX, AMD turion TL-66, 2x200GB 7200 rpm disker og 3 års garanti til ca. 54000 :0 Hvis du gjør det, vil jeg komme på besøk og titte på den :!:

Endret av angry_norwegian
Lenke til kommentar

Ja, jeg liker ferrarien min men fant fort ut at jeg MÅ ha en PC med dedikert skjermkort. Var en stor skuffelse når jeg fikk den, kan ikke bruke den til noe spill. Liker å ha en maks 15,4 tommer stor PC som kan brukes til alt. :) Takker for mange bra forslag så langt, kommet en del modeller inn i bildet som jeg ikke visste om.

Lenke til kommentar
Alienware har kun 2x7900 med tilsammen 512MB minne, som gir ingen eller liten ytelsesforbedring ift. 1x7950GTX.

 

I dag er det Dell XPS m1710 som har det feteste å by på i forhold til specs innenfor en forholdsvis normal pris (20-30 000)

 

Mener du VIRKELIG at pris ikke spiller den minste rolle, kan du bestille et 20" monster fra www.voodoopc.com med dual 7950 GTX, AMD turion TL-66, 2x200GB 7200 rpm disker og 3 års garanti til ca. 54000 :0 Hvis du gjør det, vil jeg komme på besøk og titte på den  :!:

9341065[/snapback]

 

Hehe...denne virket jo ganske rå da! Men blir nokk litt for stor etter min smak :)

Lenke til kommentar
Alienware har kun 2x7900 med tilsammen 512MB minne, som gir ingen eller liten ytelsesforbedring ift. 1x7950GTX.

 

I dag er det Dell XPS m1710 som har det feteste å by på i forhold til specs innenfor en forholdsvis normal pris (20-30 000)

Feil, Alienwares nye flaggskip Area51 m9750 er tilgjengelig med dual 7950gtx i SLI. Tror dette er den slemmeste laptopen tilgjengelig i dag.

 

XPS M1710 er rå, har den selv med (nesten) topp tilgjengelig specs. Men den er ikke lengere konge på haugen når det gjelder ytelse.

Lenke til kommentar
Feil, Alienwares nye flaggskip Area51 m9750 er tilgjengelig med dual 7950gtx i SLI. Tror dette er den slemmeste laptopen tilgjengelig i dag.

9342141[/snapback]

 

Sammen med VoodooPCs 20" med samme kort :)

 

EDIT: Så at Alienwares var 17"...nice, den vil jeg også ha ^^ Er ikke så gal pris heller, ca. 35000 toppspekket inkl. mva.

Da snakker vi C2D 2.33 GHZ, 2x32GB solid state drives, 1920x1200 skjerm, 2x7950GTX, 4 GB ram samt feteste (og mest harry) designet på jord imo.

 

Legger du til ca. 5000,- får du blu-rayleser også. Sykt. :ph34r:

 

Min XPS m1710 med én eneste, ussel 7950gtx blir en sinke i forhold :cry:

Endret av angry_norwegian
Lenke til kommentar

Hmm...denne fra alienware virker som det jeg ser etter :) det er en litt større pc en jeg ville ha men med de specsa der har noen ekstra tommer ikke noe og si :D. Blir nok en stor overgang fra 12 tommeren jeg har nå da, men har jo sett at det finnes ikke 12 tommere som har de specsa jeg ser etter.

Endret av crazysupra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...