Gå til innhold

kan det være psu?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

har en chieftec 350/360 watt PSU som følgte med kabinett av samme navn. er ikke aktiv spiller av noe slag men har et 6600 gt og amd 4600+ og 5 harddisker. Begynner å lure på om PSU'en er blitt litt i svakeste laget.

 

Igår satte jeg igang litt load på ting, pakket ut noe svært samtidig som jeg lasta ned tjue filer og attpåtil hadde diverse websites oppe og et mountet image som spilte av noe filmklipp.

 

Det gikk vel en stund så fikk jeg blåskjerm IRQ not less Equal -feil.

 

Restartet og prøvde meg forsiktig igjen, og merka spesielt ved kopiering til nyeste disk at ting kunne henge seg totalt opp.

 

Prøvde også Bioshock spilldemoen uten noe somhelst annet i bakgrunnen - dette gav også blåskjerm.

 

Men ved normal og ikke for tung bruk dvs, 1-3 applikasjoner kjørende uten så henger ting seg ikke opp.

 

Hva tror dere? Tenkte meg en Corsair 450 Watt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det er en god sjanse for at det er psu som er for dårlig. Min erfaring tilsier at strømforsyninger som følger med kabinett ofte er for svake eller at de kan være av dårligere kvalitet enn strømforsyninger som kjøpes separat.

9335408[/snapback]

 

btw cheiftec psu'ene er ikke no tull :p det er egentlig ordentlig kvalitetvare men at den er en smule utdatert er en annen sak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...