Gå til innhold

Cover/plakater som det oser kvalitet av


athorb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Direkte ekkel fotoredigering, spesielt på den lille jenta. Elendig typografi. Hele oppsettet har vi sett tusen ganger før, og ærlig talt er ikke dette spesielt spennende eller pent. Det er bare kleint. Det er rotete og dårlig bruk av whitespace. Ukonsekvent. Hva med at du argumenterer for hva som er bra med det?

 

Og nei, jeg har ikke sett den. Hvordan det?

Lenke til kommentar

Washington ser på coveret ut som en though guy, noe som han i filmen i aller høyeste grad er. Måten de står på er selvsagt i henhold til story linen hvor Washington er jentas livvakt og knytter veldig nære bånd med henne, i motsetning til de fleste andre mennesker han møter. I situasjonene som oppstår er jenta en hjelpeløs brikke i et større spill og ser derfor redd og forvirret ut. Alt rabaldere som foregår i bakgrunnen er også rimligt relevant med tanke på at Washingtons karakter lager et voldsomt hekkan for å "fikse" situasjonen. Whitespace kan jeg ikke innrømme at jeg vet hva er. Om du ved typografi mener teksten så kan jeg ikke se hvordan du kan kritisere den på måten du gjør.

Endret av firsom
Lenke til kommentar

Njanja syntes nå det var en ganske dekorativ plakat/cover jeg, men hovedpoenget var ikkje nødvendigvis at den var så gysla tøff, men heller at det va en grei blanding av virituelle virkemidler og gangstablikk(hehe), men alle har jo heldigvis rett til sin egen mening i vårt land..

Endret av firsom
Lenke til kommentar
Washington ser på coveret ut som en though guy, noe som han i filmen i aller høyeste grad er. Måten de står på er selvsagt i henhold til story linen hvor Washington er jentas livvakt og knytter veldig nære bånd med henne, i motsetning til de fleste andre mennesker han møter. I situasjonene som oppstår er jenta en hjelpeløs brikke i et større spill og ser derfor redd og forvirret ut. Alt rabaldere som foregår i bakgrunnen er også rimligt relevant med tanke på at Washingtons karakter lager et voldsomt hekkan for å "fikse" situasjonen. Whitespace kan jeg ikke innrømme at jeg vet hva er. Om du ved typografi mener teksten så kan jeg ikke se hvordan du kan kritisere den på måten du gjør.

Det er en herschli plakat. At den "viser" hva som skjer i filmen gjør den ikke bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...