Gå til innhold

Bilder stjelt fra pc, Trenger hjelp til og ta j***


OlavBo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, registrerte meg akkurat her, så vet ikke om dette er riktig sted og skrive på.

 

Saken er den, at dama mi instalerte Limewire på pcen, hun klarte i tilleg og share alle filene på pcen. Et par uker sener legger en fyr seg til på kontaktlisten hennes på msn, så sier han at hele maskinen hennes er delt på limewire. Problemet er det at han har fått tak i alle de private bildene våres. noen som han viser oss i profil bildet sitt. Han nekter og slette bildene og sier han skal legge de ut på nette.

 

Det jeg lurer på er om det finnes en måte og spore Ip adressen han og finne ut hvor han bor bare ved og ha msn adr hans. Trenger virkelig hjelp til dette.

Er det mulig og gå til politiet med slik?

 

Mvh Olav Bø

9333138[/snapback]

Har du ip adressen hans kan du bruke denne:

 

 

 

http://visualiptrace.visualware.com/

 

 

Har brukt den selv til å besøke en som svindlet meg, og tro meg; Den funker :)

Lenke til kommentar

Det som hadde vært ordentlig kjipt er hvis han legger til andre folk i de eventuelle msn loggene og sender bildene til alle vennene deres..

 

Beste tipset må vel være å få ei venninde til å legge han til, sitte litt lettkledd på cam og spørre om nummeret hans :)

 

Sikkert bare en svett liten nerd som aldri har fått seg noe :p

Lenke til kommentar
Det som hadde vært ordentlig kjipt er hvis han legger til andre folk i de eventuelle msn loggene og sender bildene til alle vennene deres..

 

Beste tipset må vel være å få ei venninde til å legge han til, sitte litt lettkledd på cam og spørre om nummeret hans :)

 

Sikkert bare en svett liten nerd som aldri har fått seg noe :p

9381402[/snapback]

 

 

Kan si så mye som at han var godt oppe i tredve åra. Men er det et slags register hvor jeg kan skrive inn navn og se hvor gamle de er?

 

Og, hva er beste måten og knuse en harddisk på? voldta den med balltre også brenne den?

Lenke til kommentar
Det som hadde vært ordentlig kjipt er hvis han legger til andre folk i de eventuelle msn loggene og sender bildene til alle vennene deres..

 

Beste tipset må vel være å få ei venninde til å legge han til, sitte litt lettkledd på cam og spørre om nummeret hans :)

 

Sikkert bare en svett liten nerd som aldri har fått seg noe :p

9381402[/snapback]

 

 

Å faen, det har jeg ikke tenkt på. Huff, faen da er man drittsekk da. :wallbash::realmad:

Lenke til kommentar
Det som hadde vært ordentlig kjipt er hvis han legger til andre folk i de eventuelle msn loggene og sender bildene til alle vennene deres..

 

Beste tipset må vel være å få ei venninde til å legge han til, sitte litt lettkledd på cam og spørre om nummeret hans :)

 

Sikkert bare en svett liten nerd som aldri har fått seg noe :p

9381402[/snapback]

 

 

Kan si så mye som at han var godt oppe i tredve åra. Men er det et slags register hvor jeg kan skrive inn navn og se hvor gamle de er?

 

Og, hva er beste måten og knuse en harddisk på? voldta den med balltre også brenne den?

9382698[/snapback]

 

Beste måten å knuse en harddisk på er å skrive over hele harddisken med nuller flere ganger. Men sånn rent realistisk og praktisk sett så vil vel en slegge og pyromani funke fint, er jo ikke akkurat statshemmeligheter på den heller.

 

Hva er egentlig statusen per i dag? Kommet med noen trusler / krav?

 

//Swiss

Lenke til kommentar
Man er vel strengt tatt begge deler. Hadde ikke satt pris på at vennene mine fikk "actionbilder" av meg, men det er jo en god del verre om det er familiemedlemmer på lista.

9385625[/snapback]

 

familiemedlemmer familiemedlemmer familiemedlemmer, nå ble jeg virkelig i godt humør. Har ikke fått noen trusler enda. håper han glemmer hele greia helt til jeg plutselig kommer på døra med en nytt balltre og en kanne bensin:P

Lenke til kommentar
Man er vel strengt tatt begge deler. Hadde ikke satt pris på at vennene mine fikk "actionbilder" av meg, men det er jo en god del verre om det er familiemedlemmer på lista.

9385625[/snapback]

 

familiemedlemmer familiemedlemmer familiemedlemmer, nå ble jeg virkelig i godt humør. Har ikke fått noen trusler enda. håper han glemmer hele greia helt til jeg plutselig kommer på døra med en nytt balltre og en kanne bensin:P

9388391[/snapback]

 

Høres ikke så lurt ut.

 

Men utpressing kan du melde til Politiet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...