Gå til innhold

Test: Hvor sikker er VAC secure servers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg bestemte meg for å teste ut hvor bra VAC på CSS funker, jeg var/er lei av CSS så vist skulle få VAC ban brydde det meg svært lite

oppsumring:

1. Lasta ned "I-LoVe-iT ***"

inhold:--

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
AimBot

-- Aimkey

-- Pixelradius

-- AimHeight

-- AvDraw

-- AimThru

-- AimMode

-- ESP

-- BoxESP

-- DistanceESP

-- NameESP

-- HealthESP

-- Visual

-- Lambert

-- Crosshair (4x)

-- NoFlash

-- NoSmoke

-- Wallhack

-- Overview

-- OvRadar

-- OvName

-- OvHealth

-- Misc

-- sv_cheats / consistency bypass

2. Finn en ikke VAC beskytet server for å finne ut om funker.

2.5 Funket som F, var ikke eneste hacker der BTW:S

3. sannhetens time VAC secure server

3.5 Load av server og map gikk helt fint.

4. er innie på server klar til og spille

5. spiller som F Wallhack funker utrolig, Aimbot er vanskelig til tider ikke den beste

6. spiller så anoymt så mulig, ser gjenom vegger og skyter folk bakfra.

7. prøv noen flere servere.

8. INGEN TEGN TIL VAC AMERKNING

9. Slette hack + spill, gidder ikke spillet det spillet etter de resultata jeg fant.

Litt mer prat:

Jeg FIKK brukt wallhack med aimbot og mer på VAC secure server, Hack var GRATIS.

Dette sier mer en nokk for meg hva VAC er godt får, takk for meg Valve/steam/CSS

Test var ikke vellyket etter som målet var å bli banna og kunne stole på VAC.

Komenter gjerne, helst ikke alt det der med IKKE hack noob og tull, dette var for å gi litt info om hvor "bra" VAC er.

BTW: jeg gir ikke noe link til hack verken her eller på PM :)

Takk for oppmerksomheten :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet (endret)

Edit: Etter å ha lest åssen VAC fungerer må jeg endre litt på meningen min :) Synes det er lurt av dem, og tviler igrunn ikke på at det fungerer.

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

VAC banner ikke med en gang, bannen din kommer vel om noen uker. Dette er for at man ikke med en gang skal finne ut om en cheat er VAC-secure. Så, litt mer tro på systemet bør du ha.

Meeeen, når du gjør noe sånt så er du en håpløs tufs og idiot, så man kan vel ikke forvente fornuft.

Skrevet
VAC banner ikke med en gang, bannen din kommer vel om noen uker. Dette er for at man ikke med en gang skal finne ut om en cheat er VAC-secure. Så, litt mer tro på systemet bør du ha.

Meeeen, når du gjør noe sånt så er du en håpløs tufs og idiot, så man kan vel ikke forvente fornuft.

9333771[/snapback]

Jepp, jeg er ganske sikker på at VALVe vet hva som fungerer best på lang sikt.

Du burde jo også ha gjort litt bedre kjent med hvordan VAC fungerer. Her beviser du heller at VAC fungerer slik som den skal. Mission failed!

Skrevet

Nå hadde det vært langt bedre å bli bannet med en gang, de utsetter jo bare problemet ved å banne om et par uker. "Joda, du blir bannet, men du kan gjerne spillet i 2-3 uker med cheaten før vi orket å banne deg. Dra og irriter folk nå."

Skrevet (endret)
Detter er 2 ordt "Bull Shit"

9336468[/snapback]

Hva "dette"?

VALVe har selv sagt dette med Delayed Ban, og at det kan ta inntil tre måneder fra en blir satt på listen, til en blir bannet.

Edit:

Nå hadde det vært langt bedre å bli bannet med en gang, de utsetter jo bare problemet ved å banne om et par uker. "Joda, du blir bannet, men du kan gjerne spillet i 2-3 uker med cheaten før vi orket å banne deg. Dra og irriter folk nå."

9336507[/snapback]

Hvorfor tror du VALVe gjør dette? For å plage folk? VAC oppdager cheaten med en gang, og setter cheateren på en liste.

Igjen, grunnen til dette, er at det finnes folk der ute som faktisk tester cheats om cheaten blir tatt eller ikke - kun for å gi tilbakemelding til der en får tak i cheaten. Delayed Ban hindrer dette, for de som tester, vet ikke hvor cheaten de brukte er fra (om de bruker flere cheats). De som utvikler cheats kan lage en ny cheat på en times tid, og om de ble bannet med en gang, hadde det oftere kommet ut nye og bedre cheats enn nå. :-)

Endret av Jooakim
Skrevet

Det er bare å lære seg å bruke cheats riktig slik at du aldri blir bannet av demoer. Det er ikke meningen å bruke wallhack, aimbot, nospray og annet når du skal cheate, da blir du tatt med en gang.

Kjør heller på med en helt vanlig WeaponESP, da får du langt bedre reaksjonstid, nok til å ta alle, og du kan selv begrense deg slik at du ikke får alt for god. Ingen som merker det, de tror du bare er god, og som vi alle vet, gode folk er "cheatere".

Skrevet (endret)
Kjør heller på med en helt vanlig WeaponESP, da får du langt bedre reaksjonstid, nok til å ta alle, og du kan selv begrense deg slik at du ikke får alt for god. Ingen som merker det, de tror du bare er god, og som vi alle vet, gode folk er "cheatere".

9336531[/snapback]

En kommer ikke langt med å bruke våpen-ESP, da våpen-ESP viser kun våpene, og ikke hvor personene er. :)

Men, lag to demoer; en der du bruker ESP, og en uten, så skal jeg finne ut hvilken demo du brukte det på. :)

Edit: Hvorfor bruke cheats i det hele tatt? Er dere så dårlig i CS at dere ikke klarer deg uten?

Endret av Jooakim
Skrevet (endret)

Jooakim: Du merket lett hva som er en person som holder et våpen, og hva som er et våpen som ligger på bakken. Hvis du kan brettet, som de fleste kan, så vet du hvor lavt et våpen ligger, i forhold til hvor høy personen hadde vært.

Det kunne jeg godt ha gjort, men hva med at jeg sier at jeg har lagd 1 med og 1 uten, men jeg har egentlig 2 uten, eller 2 med? Du får ikke den luksusen ingame med at du vet at en er ESP på, mens en ikke er.

Edit: Hvis man ikke liker å se våpen så er det vel bare å slenge på en prikk, eller navnet på spilleret hvis ikke personen har et alt for langt navn.

Edit: Hvorfor bruke cheats i det hele tatt? Er dere så dårlig i CS at dere ikke klarer deg uten?

Nå spiller jeg bare fordi det er gøy, uten cheats, men det var ganske morsomt å dra med en kompis og spille 2on2 mot tyskere der vi brukte alt slags cheats.

Ellers så tror jeg folk jukser for å bli med i claner, selv enkelte proffer klarer ikke presset i enkelte store kamper og velger cheats.

Endret av Bruktbilen
Skrevet
Det kunne jeg godt ha gjort, men hva med at jeg sier at jeg har lagd 1 med og 1 uten, men jeg har egentlig 2 uten, eller 2 med? Du får ikke den luksusen ingame med at du vet at en er ESP på, mens en ikke er.

9336594[/snapback]

Jeg angrer på at jeg ba deg om å gjøre det; ikke gjør det likevel. Jeg vil ikke oppfordre til å synke så lavt - å jukse i onlinespill. Men, en som bruker ESP/WH til sin fordel, vil som oftest vise det på en demo. Om det ikke vises, bruker personen den så lite, at han/hun ikke får noe særlig fordeler.
Skrevet
Om det ikke vises, bruker personen den så lite, at han/hun ikke får noe særlig fordeler.

9336647[/snapback]

Ja, det nytter ikke at en person springer rundt og dreper alle, det er taktikken som gjelder, sammen med alle har aim, men det kan snu kampen om en person fragger 1-2 folk, der han kunne dødd uten cheats.

Skrevet

jeg testet også ut wallhack en gang, angrer sinnsykt. var drita lei cs så jeg ga F.

ble ikke vac banna, men etter noen uker, selv om jeg ikke spilte da var jeg VAC banna... du blir garantert tatt en gang. max 1 mnd.

OPPFORDRER TIL OG SPILLE FAIR!!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Trådstarter er en dust.

Det kommer alltid nye hacks på nettet, som er VAC-Secure, altså, VAC merker ikke cheaten. Det er ikke noe vi kan gjøre med det, og slik vil det bare være. Hver gang VAC oppdateres og merker et par nye cheats, er det allerede kommet et par nye cheats som fungerer på en littegran annerledes metode, og er VAC-secure igjen. Det er nesten helt umulig å lage en 100% sikker Anti-Cheat. Det er akkurat like vanskelig som å lage et 100% sikkert Anti-Virus program. Og jeg skulle likt å se deg lage det...

Det at VAC banner etter en viss tid er bare bra. Det er sånn det skal være syntes jeg. Jeg har forklart hvorfor under.

Og her er hvordan VAC fungerer. Jeg skal vise et eksempel, som kan forklare hvorfor det er BEDRE å banne senere, aka. har "ventetid"

En person lager en hack, som ikke er er VAC-secure. Han spiller med den, blir IKKE banna, og poster den på en cheaterside. 500 laster den ned over verden, og spiller med den. med en gang de laster en VAC server blir de "flagget" av Steam, men ikke bannet.

Etter så og så lang tid blir alle banned.

Jeg vil si det er MYE bedre enn at bare han ene, første skal bli bannet.

EDIT:

9336594[/snapback]

Jeg angrer på at jeg ba deg om å gjøre det; ikke gjør det likevel. Jeg vil ikke oppfordre til å synke så lavt - å jukse i onlinespill. Men, en som bruker ESP/WH til sin fordel, vil som oftest vise det på en demo. Om det ikke vises, bruker personen den så lite, at han/hun ikke får noe særlig fordeler.

9336647[/snapback]

Og det er derfor jeg elsker RADAR systemet :thumbup:

Endret av _Zeke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...