Gå til innhold

Road To Tampa

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle til å spille litt BF2 igår og fikk ingame popup om nytt map, lasta ned installasjonsfilen og kjørte installasjon men får ikke frem det nye mappet i listen. noen som har samme problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken liste da? I singleplayer? Tror det kun støtter multiplayer, men noen andre som har highway tampa installert kan kanskje sjekke ... ?

9334828[/snapback]

begge deler, dvs finner ingen servere som har spillet tilgengelig, får det ikke opp vis jeg prøver å starte ny server og det er ikke tilgjengelig i singelplayer.

Skrevet (endret)

Det er kanskje ikke så mange som hoste'r kartet, men noen skal det være.

Du er sikker på at du har patchet til 1.41, eller ikke har satt noe rare filter - f.eks tror jeg det er få servere som kjører 64p highway tampa inf.only ...

Endret av hightow
Skrevet

Du er sikker på at du har patchet til 1.41, eller ikke har satt noe rare filter - f.eks tror jeg det er få servere som kjører 64p highway tampa inf.only ...

9335036[/snapback]

skal ha kjørt updaten ja, forsøkte å kjøre den på nytt å installere road to tampa igjen etter det men det hjalp ikke.. har ikke dilla noe med instillingene på spillet bare litt på video settings:P

Skrevet

9335036[/snapback]

skal ha kjørt updaten ja, forsøkte å kjøre den på nytt å installere road to tampa igjen etter det men det hjalp ikke.. har ikke dilla noe med instillingene på spillet bare litt på video settings:P

9335081[/snapback]

reinstallerte spillet kjørte updaten og så installerte road to tampa og nå får jeg opp kartet som en mulighet når jeg går inn på valget for å starte egen server. å ha vært noe krøll en plass her.

*løst*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...