Janerikn Skrevet 21. august 2007 Forfatter Skrevet 21. august 2007 thx, har gran turismo 5 en lanseringsdato?
archongamer Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Alle Logitechs tidligere GT ratt fungerer også uten problem. Selv om G25 er det beste selvsagt, er det någet dyrt å nevne som eneste alternativ. Vil vel tro at endel andre usb ratt skal fungere men disse har jeg desverre ikke personlig og har testet. Har du råd er det ingen tvil om at G25 er veien å gå..
KongRudi Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Nei, men GT5 prologue, kommer i 2007, men er usikker på om dette bare er i japan. Forøvrig lanserer alltid Logitech nye ratt når det kommer nytt GT-spill, og de vil også gjøre dette når GT5 kommer mener jeg å ha hørt.
archongamer Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Garantert nesten at de gjør det, da de også tjener veldig gode penger hver gang det kommer et GT spill. Blir spennende å se, men blir vel ikke så mange endringene fra G25, heller småting som er forbedret..
KongRudi Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 GT Prologue er handikapp-GT mens vi venter på GT5 (har online modus, begrenset med antall biler, og ett fåtall baner, og annet dilldall for fansen), men mangler ett par hundre biler, og noen baner, og sertfikat-modus, og endel tune-muligheter vil jeg tippe. Biler og slikt du vinner i GT Prologue, kan du føre over til GT5 dog.
rsarsa Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Er det noen som har noen erfaringer med g25 rattet? Det ser ganske fint ut!
the_pilot Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Racingstol, ratt og pedaler er en sikker vinner når GT5 kommer. Det lanseres vel også gjerne pakker i sammenheng med releasen. Hva ligger stol, ratt og pedaler på i pris?
Janerikn Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 (endret) Racingstol, ratt og pedaler er en sikker vinner når GT5 kommer. Det lanseres vel også gjerne pakker i sammenheng med releasen. Hva ligger stol, ratt og pedaler på i pris? 9335353[/snapback] Her er noe , passer helt sikkert til deg Endret 22. august 2007 av Janerikn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå