øl_i_tastaturet Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Jeg kunne ønske det var en mulighet for kjønnsskifte og/eller plastisk operasjon.
Aalton Skrevet 21. august 2007 Forfatter Skrevet 21. august 2007 Jepp, man kan benytte den vanlige flyingmounten din og epic på den nye plassen, men det vil nok komme noen nye attraktive mounts i forbindelse med dette nye området så jeg gleder meg til det slippes noe info om akkurat dette. 9330680[/snapback] Mener dy en ny type mount? en nyere en Flying? eller bare nye typer flying mounts? 9330913[/snapback] Jeg vet ikke, men jeg tror nok vi vil få oss en overraskelse Får vente å se hva blizz viser frem...
StorPeder Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Skal innrømme jeg er ganske skuffa over at det ikke kommer nye klasser og raser. Syntes Death Knight blir litt sånn... meh... Hvorfor bare èn heroclass? Kan se for meg AV på level 80. 50 DK's, 30 hunters. Hipp hipp hurrrra. Hva skjer med innhold før level 60? Nye soner og quests? Ellers håper jeg på litt solo content med utfordringer. Nå var ikke Rhok/Lok'delar- questet så vanskelig, men litt i den stilen. Ikke bare "drep 150 stk av X" eller at det er Elite- quest (mere hitpoints og DPS gjør det ikke vanskeligere). Det vil si litt mer utfordrende mtp skills, ikke bare avhengig av gear, level og tid. Jeg (!) syntes det skulle gått an å få tak på epic gear via solo play som er på nivå med loot fra raidinstancer. Ikke nødvendigvis like bra som det som skaffes i "vanskeligste" raidinstance, men bedre enn hva som skaffes i "første" (ala Kharazan). Hadde vært fint for de som vil tune skills men ikke har anledning/tid/lov(slemme kone) til å raide. Irriterer at alt skal ta så lang tid. La folk få bra lewt når de er gode nok, ikke når de har tid nok. !! Merk: Jeg mener ikke at gud og hvermann skal gå rundt i epics. Det skal ikke være "epics for free". Syns bare skills skal avgjøre hvem som bærer retten til epics, ikke tid. !! Ellers blir det fint å reise vekk fra Star Wars- kontinentet. Ser frem til Viking- og Middel- alder.
Amon Amarth Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Det blir increased speed på rams, fordi dem er så hardbarka og naturlige i området, lover!
Aalton Skrevet 21. august 2007 Forfatter Skrevet 21. august 2007 Det skal jo komme 2 nye raser? 9333685[/snapback] Har ikke hørt noe om dette selv.. Kunne du nevnt mer spesifikt hvor du har hørt dette?
Zelda_ Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 (endret) Det skal jo komme 2 nye raser? 9333685[/snapback] Har ikke hørt noe om dette selv.. Kunne du nevnt mer spesifikt hvor du har hørt dette? 9334000[/snapback] Du må ha missforstått. Denne expansionen skal ikke bringe noen nye raser. Endret 22. august 2007 av Zelda_
Lt-Woof Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Noe jeg har savnet helt fra starten av WoW er Solo dungeons som er kjempevanskelig, at du MÅ kunne spille classen din for å klare stedet. Så kan det sikkert være et eget Armor sett for disse stedene, f.eks: Dungeon 4 armor set. Men for at dette skal bli morro må blizz gjøre det så vanskelig at det blir litt status å ha disse settene Er også lei av at de som spiller mest, får best utstyr, selv om de ikke engang kan spille classen sin.
janan71 Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Noen andre enn meg som har lagt merke til at verdenskartet har fått en ny halvøy nordvest for stormwind?
mad_arab Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Jeg kunne ønske det var en mulighet for kjønnsskifte og/eller plastisk operasjon. 9331353[/snapback] Synes det blir helt feil. Hudfarge, ansikt og kjønn bør være ting som ikke kan forandres. Men det Blizzard derimot kunne gjort, var å oppgradere grafikken på alle rasene. Det er ikke spesielt imponerende at de gir oss mulighet til å skifte frisyr og hårfarge først i expansion, når folk har spurt etter det i flere år... da kan de heller ta og oppgradere char grafikken over hele fjøla...
mad_arab Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Noen andre enn meg som har lagt merke til at verdenskartet har fått en ny halvøy nordvest for stormwind? 9335414[/snapback] Mye ledig plass der, så kult om de tetter det hullet med noe nytt.
Lt-Woof Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Her står det veldig mye om death knight, bla. ''the death knight can be considered a type of class that combines damage dealing and tanking, but naturally it will have an array of unique abilities as well''
Azagrath Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Noen andre enn meg som har lagt merke til at verdenskartet har fått en ny halvøy nordvest for stormwind? 9335414[/snapback] Kartet er visstnok et editert gammelt beta kart, så det vil nok ikke se sånn ut
Aalton Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 (endret) Jeg kunne ønske det var en mulighet for kjønnsskifte og/eller plastisk operasjon. 9331353[/snapback] Synes det blir helt feil. Hudfarge, ansikt og kjønn bør være ting som ikke kan forandres. Men det Blizzard derimot kunne gjort, var å oppgradere grafikken på alle rasene. Det er ikke spesielt imponerende at de gir oss mulighet til å skifte frisyr og hårfarge først i expansion, når folk har spurt etter det i flere år... da kan de heller ta og oppgradere char grafikken over hele fjøla... 9335428[/snapback] Blizzard jobber for tiden med å øke grafikken på selve spillet i seg selv så du skal ikke se bort i fra at rasene får bedre detaljer o.l EDIT: En liten skriveleif Endret 22. august 2007 av Aalton
mad_arab Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Noen andre enn meg som har lagt merke til at verdenskartet har fått en ny halvøy nordvest for stormwind? 9335414[/snapback] Kartet er visstnok et editert gammelt beta kart, så det vil nok ikke se sånn ut 9335477[/snapback] Hmm hvorfor er det da i denne tråden?
Aalton Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 Hovedsaklig for å vise plasseringen av det nye kontinentet.. Dersom noen skulle finne et bedre bilde så post det gjerne så skal jeg få byttet det ut
Azagrath Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Har sett bildet brukt ganske mye, så det er vel det beste bildet å bruke som illustrasjon. Ihvertfall inntil Blizzard kommer med noe offisielt... Kartet over alle sonene i Northrend er også fake btw.
Aalton Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 Jeg ante at bildene ikke var ekte, men som du sier så er det nok de beste illustrasjons bildene man finner enn så lenge, inntil blizz selv velger å vise frem noe offentlig.
DirtyBit Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 blitt confirma at DK blir mest sannsynelig mulig og unlocke rundt lvl 60, fordi blizz ikke vil ha noe race lvling til lvl 80.. blue post... står også på worldofraids.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå