Gå til innhold

Tråden for og om; Wrath Of The Lich King


Anbefalte innlegg

så vidt jeg har skjønt det så lvler man til 80, gjør et quest. logger ut og da kan lage en death knight. or am i wrong?

Slik jeg har forstått det også.

Mener å ha lest at Death Knigthen din starter rundt level 60-70.

 

Jeg mener å ha lest at Death Knighten din starter på lvl 40..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser frem til WotLK nå. Som så mange andre er jeg lei spaceland- tinga i Outlands.

Se forresten her.

Tror ikke det er tilfeldig at de 3 mest populære instansene er med grafikk/landskap/etc fra gamle WoW.

 

Hadde vært kjekt med litt mer info snart. Pekepinner til talenttrær, nye spells/abilites, hybridenes rolle og slikt. Greit å vite hvilken klasse man vil levle til 80 først :)

Lenke til kommentar

Veldig lite som folk VET om WotF, men etter hva eg har lest så må man lvle til lvl 80 for å gjøre questline for å få lage DK. Dette syns eg er smart. Ellers vil det være bare DK's rundt om når expansion kommer. På denne måten blir klassene mer fordelt. Håper også questeline er vanskelig sånn at en må jobbe for å få DK.

 

Etter hva eg har sett så vil ikke blizzard ut med hvilke lvl DK skal starte på. De har sagt at de vil starte mellom lvl 40-70. Men det er mange falske rykter på nettet og nye info oppdateringer så eg kan ikke gå 100% god for det eg har sagt, men tror eg har rimelig kontroll ;O

Lenke til kommentar

hvis man ikke har epic flying mount før WOTLK tror jeg det ikek blir så stress å skaffe.

hadde 2k gull når jeg levla fra 60- 70. tenk fra 70-80 da, sikkert lettere å skaffe full i WOTLK akkurat som det er lettere å skaffe gull i Bc enn i gode gamle WoW.

når kommer expansionen btw? om det er fastslått noen dato.

Lenke til kommentar
Synes Blizz burde begynne å roe ned Mountene sine.

Ihvertfall gjøre det dritvanskelig å få dem, slik at ikke alle får de.

f.eks en laaang quest chain, som går igjennom end-game instancer og slikt.

 

Det er jo sånn nå egentlig da. får å få epic flying mount må du har samla 5k full, det tar drit lang tid. skal du ha en fetere mount må du enten ut med 2k til, eller lage en som engeneer som også krever mye spenn, eller ta lange chain quests for å få rep. til netherwing og netherray. og får å få den raskeste mounten må du være blandt de 10 beste i din battlegroup i arena.

Den mest sjeldneste og kuleste er det bare 2 stk i verden som har (om jeg husker riktig) som kan droppe av siste boss i the eye. så er ganske mye jobb for å få en fet og egen mount, og de som er råest dem viser også prestisje og hardt arbeid.

Lenke til kommentar
Synes Blizz burde begynne å roe ned Mountene sine.

Ihvertfall gjøre det dritvanskelig å få dem, slik at ikke alle får de.

f.eks en laaang quest chain, som går igjennom end-game instancer og slikt.

 

Det er jo sånn nå egentlig da. får å få epic flying mount må du har samla 5k full, det tar drit lang tid. skal du ha en fetere mount må du enten ut med 2k til, eller lage en som engeneer som også krever mye spenn, eller ta lange chain quests for å få rep. til netherwing og netherray. og får å få den raskeste mounten må du være blandt de 10 beste i din battlegroup i arena.

Den mest sjeldneste og kuleste er det bare 2 stk i verden som har (om jeg husker riktig) som kan droppe av siste boss i the eye. så er ganske mye jobb for å få en fet og egen mount, og de som er råest dem viser også prestisje og hardt arbeid.

 

Mener du pheonix mounten? Er i allefall en på zenedar som har den, gief!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...