Gå til innhold

Bug (?) med cloak


Anbefalte innlegg

Hei, har merket en litt irriterende bug (?) i WoW. Jeg har nettopp begynt en gnome rogue, og når jeg har en cloak som er litt lang, kommer det firkanter i mens jeg løper. Jeg er utrolig dårlig til å forklare, men tok et screenshot så dere kan jo se selv:

 

Btw: Dette har bare hendt med gnome, ingen andre raser :/

post-113353-1187639594_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har merket en litt irriterende bug (?) i WoW. Jeg har nettopp begynt en gnome rogue, og når jeg har en cloak som er litt lang, kommer det firkanter i mens jeg løper. Jeg er utrolig dårlig til å forklare, men tok et screenshot så dere kan jo se selv:

 

Btw: Dette har bare hendt med gnome, ingen andre raser :/

9325148[/snapback]

 

Hehe, det er bare ryggen på den muskuløse gnomen. ;)

 

Jeg og har sånt med min mage. Skuldrene går inn i hooden.

Lenke til kommentar

Et så stort spill med så mye å se rundt deg hele tiden og som samtidig ikke krever så veldig sterk pc, kan ikke være perfekt. Synes grafikken er helt topp jeg, effekter og utseende er bra til at spillet er så stort og krever så lite.

Noen grafiske feil kan man fint leve med. (Synes spill der grafikken er gjort så livaktig som mulig er dårligere enn WoW egentlig.) <. Min mening :)

WoW Grafikken har en egen sjarm

Lenke til kommentar
WoW er et spill med uendelig mange grafiske feil :p bare lev med det, hver gang du får nytt utstyr så kan det godt være at det går gjennom mounten din, inn i kroppen din osv. Og tviler på at blizzard vil fikse at det ene sverdet av #mange# sverd går inn i låret.

9325907[/snapback]

Ja, og har dere sett hvor "store" shoulderene til orc's er for tiden :!: ?

Lenke til kommentar
WoW er et spill med uendelig mange grafiske feil :p bare lev med det, hver gang du får nytt utstyr så kan det godt være at det går gjennom mounten din, inn i kroppen din osv. Og tviler på at blizzard vil fikse at det ene sverdet av #mange# sverd går inn i låret.

9325907[/snapback]

Ja, og har dere sett hvor "store" shoulderene til orc's er for tiden :!: ?

9328245[/snapback]

 

JA; og det ser grusomt ut, heldigvis fikser de det i morgen på kommende patch! :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg fikser det, da?

9325383[/snapback]

 

joda det er lett å fikse du, først får du tak i gome modellene til wow, du trenger forsovet baree animationmodellene, så eksporterer du de til 3dsmark eller lignende, justerer animasjonen slik at den ikke klipper med kappen og alikevel ser grei ut, importerer det tilbake i model filen (som forsovet ikke går ann uten en hex-editor?) også er du fikset, ikke noe problem!

Lenke til kommentar

Selv er dette noe jeg ikke plages over, men jeg nøyer meg med hide cloak foreløpig, siden jeg ikke har sansen for kapper.

 

Men litt OT: jeg ser ut har stealth action baren din ute hele tiden, husk at du får en egen stealth action bar når du går i stealth, derfor de egentlige skillene dine blir borte når du stealther hvis du ikke viste det :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller Draenei, og cloak er bare plagsomt. For det første er cloaken bøyd utover pga. av halen, noe som bare ser dumt ut. Det er forsåvidt greit det, men jeg skjuler den for det. Det som er værre, er at store våpen som f.eks 2H øks av litt størrelse, klipper med bøyen nede ved halen - noe som er en bug de ikke får gjort noe med.

 

Så det blir til å ha cloaken av på Draenei, men det gjør ikke noe - ser bare tøffere ut uten! Draenei ftw!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...