Gå til innhold

trenger hjelp å velge?

KimGamer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok jeg skal "få" en laptop fra min bror for skolearbeid og sånt,jeg skulle få en laptop som var på tilbud men han finner den ikke så jeg har begynnt å lete andre steder og jeg fant denne på binders ASPIRE

En side som viser mer maskinvare. system

så fant jeg denne. multicom,den er nesten helt den samme men du får veske og mus med på kjøpet,men den største forskjellen er skjermkortet, den på binders har en Nvidia Geforce 7300 - 128MB Dedikert skjermminne.Mens den på multicom har ATI Radeon X1300 (128 MB dedikert minne, opp til 512 MB delt).jeg vil gjerne spille noen spill på laptopen når jeg kjeder meg og det ville vært kult om den kjørte battlefield 2 for da gå mest av de andre spillene mine også,det jeg har sjekket kan begge kjøre spillet men jeg vet ikke hva som er best,vil gjerne få mest for pengene ;) Begge koster det samme men hvilken burde jeg velge for best resultat. :no: kan noen hjelpe meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

go 7300 er nok litt bedre enn x1300, får 5-600 mer i 3dmark 05(1600), men ingen er noe selig gode til spill egentlig, så om bf2 går så "bra" vil eg ikkje tru, og t2000 prosessoren er ikke noe serlig egentlig...

eg ville heller lagt ut en 1-2000 mer, og heller sattset på en t5000 prosessor og 7600 grafikkort, amd prosessorer vet eg ikke hvordan ligger ann i forhold, så...

dette er bare i forhold til spilling, men det er jo ikke så mye vits og bare tenke på ytelsen i spill på en bærbar, (der har u xbox osv) men de er sikkert gode til andre ting enn spilling:)

Skrevet

Så den på binders er bedre,men om battlefield 2 går bra er ikke så veldig viktig,jeg vil bare at spill som Guild wars,WoW,Half life 2,call of duty og sånne spill faktisk går på laptopen i det hele tatt,leter ikke etter en spill-laptop men en som kan litt.

Skrevet
Så den på binders er bedre,men om battlefield 2 går bra er ikke så veldig viktig,jeg vil bare at spill som Guild wars,WoW,Half life 2,call of duty og sånne spill faktisk går på laptopen i det hele tatt,leter ikke etter en spill-laptop men en som kan litt.

9324151[/snapback]

er ikke sikker på hvordan de funker egentli, men siden eg spillte halflife 2(som av de sikkert er det mest krevende spillet) på en pc med x600, pentinum 4, og 1 gig og det meste på medium/high, så burde det gå OK men. :)

får sikkert grei grafikk på både css og hl2, så lenge ikke vistaen ødelegger for deg...:)

dette er biders-en altså:p multicomen er sikkert bare litt slakkere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...