Gå til innhold

Norwegian Pirates søker medlemmer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men lurer litt på om det betyr vikinger og pirater eller vikingpirater... skal skjekke det ut litt.

tviler sterkt på det. Tror ikke en slik bok har gramatiske feil i selve tittelen på boka ;) (om jeg ikke tar helt feil selv) Skulle det stå vikinger og prirater hadde det stått, Vikings enten komma eller and pirates.

1: Vikings and pirates ...

2: Vikings, prirates..

en kan stusse litt på at pirates er skrevet med stor p, mend et er Christian og Princes også.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Man trenger da ikke være så historisk korrekte heller da. Det er et spill! Dessuten er det jo en norsk klan med medlemmer som spiller som pirater i spillet. Ergo, Norwegian pirates. ;)

 

Om dere hadde gitt guildet navnet "Norwegian Privateers/Buccaneers" Så ville det være korrekt

 

Jfr Kapervirksomhet i Napoleonskrigene

 

hilsen Henning

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Sida tråden her tydeligvis har gått veldig off topic og heimesida dykkar ikkje fungerar så vil eg bare spørje om nokon her har ein Buddy Key?

Har leita overalt, men ser ikkje ut til å vera noko som helst trial. Men har sett på dette spelet veldig lenge, men med tanke på at det er sony entertainment så er eg litt tilbakeholden, ikkje verdas beste erfaring med dei etter dei øydela SWG.

 

Men ja, om de kunne sendt ein buddy key på PM, eller helst mail; [email protected] (er også msn)

Eller legg meg til på msn=) Skriv og kva server guildet er på osv.

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...