Gå til innhold

Norwegian Pirates søker medlemmer!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Idag lanserer jeg guildsiden til Norwegian Pirates, og søker med det om medlemmer til dette guildet. Guildet kommer til å spille Pirates of the Burning Sea når det kommer ut. Norwegian Pirates sin guildside finner dere ved å gå inn på www.norwegianpirates.net. Siden er ikke helt ferdig enda, men vi begynner å nærme oss. For å søke går dere inn på forumet og videre til rekrutterings-kategorien. Der står all nødvendig informasjon.

 

Snorre :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres jo ut som gode gamle Pirates fra c64. Det spillet er fremdeles helt konge! Dersom dette er halvparten så bra så er jeg klar :dribble:

 

Jeg er på let etter et spill å spille. Hadde egentlig planer om å spille Age of Conan men dersom dette er bra så er det en god konkurrent.

 

Har et par spørsmål da.

 

Nå blir spillet sluppet?

 

Er det pay to play?

 

Hvor høy kunnskaps terskel vil det kreves for spillet?

 

Hva er poenget med guildet (bortsett fra å senke svensker)? :D

Lenke til kommentar
Dette høres jo ut som gode gamle Pirates fra c64. Det spillet er fremdeles helt konge! Dersom dette er halvparten så bra så er jeg klar  :dribble:

 

Jeg er på let etter et spill å spille. Hadde egentlig planer om å spille Age of Conan men dersom dette er bra så er det en god konkurrent.

 

Har et par spørsmål da.

 

Nå blir spillet sluppet?

 

Er det pay to play?

 

Hvor høy kunnskaps terskel vil det kreves for spillet?

 

Hva er poenget med guildet (bortsett fra å senke svensker)? :D

9370686[/snapback]

Spillet blir sluppet nå i høst. Noen offisiell dato er enda ikke offentliggjort.

 

Ja, det er pay to play. Vanlige summen på rundt 100 kroner

 

Siden spillet ikke er ute enda er det ikke godt å svare på nest siste spørsmålet ditt. Men jeg tror det er et spill som er greit å sette seg inn i, men vanskelig å mestre. Store muligheter for taktikker på sjøen her.

 

Til det siste spørsmålet er det flere gode poeng. Først og fremst vil jeg samle modne, greie og seriøse nordmenn som spiller PotBS i et godt norskt guild. Guildet kommer til å drive med ting ingame som guilder gjør. Altså alt fra raiding, generellt sammarbeid (Questing, plyndring etc), deltakelse i de store sjøkampene etc. Er mye gøy som kommer til å skje fremover.

Lenke til kommentar
Ja nå har jeg fått lest litt å sett litt videoer, og spillet ser jo rimelig spennende ut.

Noen som har en anelse om hvor kravstor spillet er iforhold til hardware?

Mulig jeg slenger meg på dette. Har alltid hatt lyst å være med i et mmorpg helt fra starten, når alt er "nytt".

9409648[/snapback]

Tenker det samme som deg, men før jeg kan spilel spillet så må jeg invistere i en spille pc. Jeg sjekka system krav i spillets faq.

 

Description

What are the game's system requirements?

 

Answer

Minimum:

- Windows® XP/Vista

- Pentium® IV 1.5 Ghz or greater

- 512 MB RAM

- DirectX 9 Compatible video card - NVidia® GeForce™ FX 5700, ATI® Radeon® 9600, or equivalent with 128MB of texture memory. The video card must support PixelShader 2.0 and Graphics Shader 2.0.

- DirectSound compatible audio hardware

- Broadband Internet Connection

- 16x DVD-ROM

- 4GB Hard Drive Space

 

Recommended:

- Windows® XP/Vista

- Core Duo 2.0 Ghz or greater

- 1024 MB RAM

- DirectX 9 Compatible video card. NVIDIA® Geforce™ 6600, ATI® X850, or equivalent with 256MB of texture memory

- DirectSound compatible audio hardware

- Broadband Internet Connection

- 16x DVD-ROM

- 4GB Hard Drive Space

 

When it comes to figuring out whether your machine will run our game, the most common challenge will lie with your video card. At a bare minimum, a video card must support Pixel Shader 2.0. If you have questions regarding the specifics of your video card, you will want to go the web site of your card's manufacturer, and perform a search on "pixel shader".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
hmm bare 6 medlemmer. Jeg ville ha søkt om det ikke var for at det kun er for nordmenn. og navnet blir litt motsigende da nordmenn aldri har vært pirater eller vært representert i karibien :)

Nordmenn har vært pirater, men kjent ved et annet navn. Vikingene var i høyeste grad pirater, og det allerede rundt 800 e. kristus. Lenge før piratenes storhetstid i Karibien rundt 1600-tallet(?). Dessuten ser det ut til at hele guildet blir nødt til å finne seg et annet guild å merge med da det tydeligvis ikke er nok folk fra Norge som ønsker å spille dette, enda. Jeg er slett ikke sikker på hva som skjer fremover. Men det finner man vel ut av etterhvert.

Lenke til kommentar
hmm bare 6 medlemmer. Jeg ville ha søkt om det ikke var for at det kun er for nordmenn. og navnet blir litt motsigende da nordmenn aldri har vært pirater eller vært representert i karibien :)

Nordmenn har vært pirater, men kjent ved et annet navn. Vikingene var i høyeste grad pirater, og det allerede rundt 800 e. kristus. Lenge før piratenes storhetstid i Karibien rundt 1600-tallet(?). Dessuten ser det ut til at hele guildet blir nødt til å finne seg et annet guild å merge med da det tydeligvis ikke er nok folk fra Norge som ønsker å spille dette, enda. Jeg er slett ikke sikker på hva som skjer fremover. Men det finner man vel ut av etterhvert.

 

Ville ikke kalt vikinger pirater :) Vikingene var gode sjømenn men det var på land de henta rikdommene :)

 

"Pirater kalles de som raner, plyndrer eller stjeler på havet uten å ha tillatelse til dette fra en anerkjent, selvstendig stat. Pirater angriper andre fartøy, men kan også angripe mål på land ved kysten. Mens piraten i populærkulturens sammenheng maner fram et romantisk bilde i fiktive fortellinger om de karibiske piratene fra 1600-tallet, fortsetter piratvirksomhet å være en trussel i verden den dag i dag."

 

Den definisjonen kommer ikke vikinger under.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
hmm bare 6 medlemmer. Jeg ville ha søkt om det ikke var for at det kun er for nordmenn. og navnet blir litt motsigende da nordmenn aldri har vært pirater eller vært representert i karibien :)

du er klar over at det er et spill? jeg er også helt sikker på at det har vært norske pirater, muligens ikke en hel flåte, men enkeltindivider helt sikkert..

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
"Pirater kalles de som raner, plyndrer eller stjeler på havet uten å ha tillatelse til dette fra en anerkjent, selvstendig stat. Pirater angriper andre fartøy, men kan også angripe mål på land ved kysten. Mens piraten i populærkulturens sammenheng maner fram et romantisk bilde i fiktive fortellinger om de karibiske piratene fra 1600-tallet, fortsetter piratvirksomhet å være en trussel i verden den dag i dag."

 

Den definisjonen kommer ikke vikinger under.

vikinger er faktisk annerkjente som pirater, de blir hvertfall kalt pirater i flere sammenhenger.

Lenke til kommentar
"Pirater kalles de som raner, plyndrer eller stjeler på havet uten å ha tillatelse til dette fra en anerkjent, selvstendig stat. Pirater angriper andre fartøy, men kan også angripe mål på land ved kysten. Mens piraten i populærkulturens sammenheng maner fram et romantisk bilde i fiktive fortellinger om de karibiske piratene fra 1600-tallet, fortsetter piratvirksomhet å være en trussel i verden den dag i dag."

 

Den definisjonen kommer ikke vikinger under.

vikinger er faktisk annerkjente som pirater, de blir hvertfall kalt pirater i flere sammenhenger.

 

Gi meg EN seriøs link til at noen kaller vikinger pirater så skal jeg gi meg. Vikingene var da i tillegg også et anerkjent selvstendig land/stat/folk. Jeg vet det er et spill men det er et spill som er ganske realistisk. Alle portene og skipene som var å finne i karibien i den tiden er i spillet for eksempel. Ja selvsagt er det visse ting som ikke kan være helt realistisk men så er ikke dette så viktig for meg heller. Start gjerne en society ved navn Norwegian pirates for min del :)

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Gi meg EN seriøs link til at noen kaller vikinger pirater så skal jeg gi meg.

here u go..

Viking refers to a member of the Scandinavian seafaring traders, warriors and pirates who raided and colonized wide areas of Europe from the late 8th to the 11th century. These Norsemen (literally, men from the north) used their famed longships to travel as far east as Constantinople and the Volga River in Russia, and as far west as Newfoundland. This period of Viking expansion is often referred to as the Viking Age of Scandinavian History.

http://en.wikipedia.org/wiki/Viking

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...