Halfedge Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Warriors bruker ranged for pulls. Jeg bytter ranged (bow, gun, thrown, crossbow), etter hva jeg har som gir best stats, men jeg liker likevel å ha bra skills i alle våpen jeg bruker. Forleden hadde hadde jeg hatt bruk for det da vi var en gruppe under lvl 70 som skulle ta Halaa i Nagrand som til slutt ble forsvart av en ranged lvl 70 som satt på toppen av et bygg. Som warrior følte jeg meg litt unyttig når jeg plaffet løs med en gun med weaponskill 10, 11, 12... Hvordan kan en warrior best øke sine ranged weaponskills? Beste forslag jeg har selv er å skyte der det foregår kamper mellom npc'er og mobs. Feks ved The Dark portal og utenfor fortet i Shadowmoon Valley. Skulle også gjerne hatt autoshoot, men det går vel ikke? En ammopuch/quiver hjelper vel til å få opp farten. Noen som har bedre forslag?
brillan Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Skyt rotter på farm i AB. Gratis honor og marks
Leoron Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 (endret) hvis du kommer deg til netherstorm og finner dr, boom kan du (hvis du har flying mount) lande på en av tønnene ved ham og stå og plaffe løs. han kan ikke drepes på denne måten. ta med masse ammo og kaffe. vet ikke om warriors har autoshot (slik huntere har), men har dere det så går jo dette av seg selv. Endret 20. august 2007 av beerlover
Poseboen Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Du jo skaffe ett macroprogram så du trykker en knapp så går det automatisk.
DeadbeaT Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 som ka bli identifisert som bot og få deg bannet, hmm, nei det gidder man ikke! selv dilter jeg etter en eller annen paladin som levler i terokkar eller lignende også driver jeg å kaster på targeten hans (etter at han har tagget) mens jeg måper og leser bok
Kuldesjokk Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Den tingen som gjorde at man ikke skada eller ikke skader er jo nice, bare se på tv, mens man trykker på 1 cirka annenhvert sekund...
DeadbeaT Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 aboslutt, hadde jeg visst om det hadde jeg gjort det
Poseboen Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 som ka bli identifisert som bot og få deg bannet, hmm, nei det gidder man ikke! selv dilter jeg etter en eller annen paladin som levler i terokkar eller lignende også driver jeg å kaster på targeten hans (etter at han har tagget) mens jeg måper og leser bok 9322597[/snapback] Tror ikke det kan bli identifisert som bot. Ta F.eks G15 som det følger med ett makroprogram til, man kan vel neppe bli tatt for botting med ett tastatur som er lagd for spillet?
MadsFN Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Can man ikke lage en maro som er /cast Shoot /cast shoot /cast shoot /cast Shoot /cast shoot /cast shoot /cast shoot /cast shoot /cast shoot Helt til det ikke går lenger?
fjeddiu Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Can man ikke lage en maro som er /cast Shoot /cast shoot /cast shoot /cast Shoot /cast shoot /cast shoot /cast shoot /cast shoot /cast shoot Helt til det ikke går lenger? 9323274[/snapback] Nei, det er cooldown + globalcoldown
øl_i_tastaturet Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Can man ikke lage en maro som er /cast Shoot /cast shoot /cast shoot /cast Shoot /cast shoot /cast shoot /cast shoot /cast shoot /cast shoot Helt til det ikke går lenger? 9323274[/snapback]
John Keats Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 bare fyll hele actionbaren med 'Shoot' og spam hele baren mens du ser på TV som foreslått over Selv trente jeg den opp på blant annet Shazzrah i MC, men dette kan bli litt stress siden ingen gjør MC lengre.
øl_i_tastaturet Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Man kan alltids trene på de mobsa som står utenfor Shadow Labs. Omtrent umulig å ta aggro på de.
Darth Kjell Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Jeg trente stav-skill fra noen-og-50 til 300 pre-TBC bare med å klaske til rotter mens jeg guardet farm i AB. Hadde ikke stort annet å gjøre uansett.
Halfedge Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 Takk for mange gode og morsomme tips! Har akkurat blitt 70 og fått flying mount, så nå kan jeg sette i gang
øl_i_tastaturet Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Men seriøst... i TBC er inngangen til Shadow Labs ypperlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå