Gå til innhold

Warrior: Hvordan øke weaponskills i ranged?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Warriors bruker ranged for pulls. Jeg bytter ranged (bow, gun, thrown, crossbow), etter hva jeg har som gir best stats, men jeg liker likevel å ha bra skills i alle våpen jeg bruker. Forleden hadde hadde jeg hatt bruk for det da vi var en gruppe under lvl 70 som skulle ta Halaa i Nagrand som til slutt ble forsvart av en ranged lvl 70 som satt på toppen av et bygg. Som warrior følte jeg meg litt unyttig når jeg plaffet løs med en gun med weaponskill 10, 11, 12...

Hvordan kan en warrior best øke sine ranged weaponskills?

Beste forslag jeg har selv er å skyte der det foregår kamper mellom npc'er og mobs. Feks ved The Dark portal og utenfor fortet i Shadowmoon Valley. Skulle også gjerne hatt autoshoot, men det går vel ikke? En ammopuch/quiver hjelper vel til å få opp farten.

Noen som har bedre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hvis du kommer deg til netherstorm og finner dr, boom kan du (hvis du har flying mount) lande på en av tønnene ved ham og stå og plaffe løs. han kan ikke drepes på denne måten.

ta med masse ammo og kaffe. vet ikke om warriors har autoshot (slik huntere har), men har dere det så går jo dette av seg selv.

Endret av beerlover
Skrevet

som ka bli identifisert som bot og få deg bannet, hmm, nei det gidder man ikke! :)

selv dilter jeg etter en eller annen paladin som levler i terokkar eller lignende også driver jeg å kaster på targeten hans (etter at han har tagget) mens jeg måper og leser bok

Skrevet
som ka bli identifisert som bot og få deg bannet, hmm, nei det gidder man ikke! :)

selv dilter jeg etter en eller annen paladin som levler i terokkar eller lignende også driver jeg å kaster på targeten hans (etter at han har tagget) mens jeg måper og leser bok

9322597[/snapback]

Tror ikke det kan bli identifisert som bot. Ta F.eks G15 som det følger med ett makroprogram til, man kan vel neppe bli tatt for botting med ett tastatur som er lagd for spillet?

Skrevet

Can man ikke lage en maro som er

/cast Shoot

/cast shoot

/cast shoot

/cast Shoot

/cast shoot

/cast shoot

/cast shoot

/cast shoot

/cast shoot

Helt til det ikke går lenger?

Skrevet
Can man ikke lage en maro som er

/cast Shoot

/cast shoot

/cast shoot

/cast Shoot

/cast shoot

/cast shoot

/cast shoot

/cast shoot

/cast shoot

Helt til det ikke går lenger?

9323274[/snapback]

Nei, det er cooldown + globalcoldown :roll:

Skrevet

bare fyll hele actionbaren med 'Shoot' og spam hele baren mens du ser på TV som foreslått over :p Selv trente jeg den opp på blant annet Shazzrah i MC, men dette kan bli litt stress siden ingen gjør MC lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...