Vikingspeider Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 F*en! Selv om heller ikke det brukes særlig mye.
Potetfar Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Blir ofte tard eller bajs sånn impulsivt. Ellers går det mye i blandinsord, som bajstryne, tardtryne, fete unge (!), styggtryne. Endingen -tryne er en slager.
dadiadi Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Det er skjeLLsord vi skal fram til, ikke banneord for helvete. -Jævla fitte -Kuksuger -Rasshøl -Tosk -Støgging -Fittetryne -Kuk -Hæstkuk
Coa Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Blir jeg sur sier jeg Helvete eller faen. Blir jeg sur på noen sier jeg: Din kødd Jævela grinerunker Morapuler
€uropa Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Jeg pleide å bruke "sopp" til folk, men nå har jeg godt over til "nisse" for å ha noe eget. Ting jeg ikke sier til personer, men gjerne til PCen eller dørstokken er "Sattananakka!" eller "Jævla ballestein i hælvette, faen!".
fargoth Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Fakk og satan er to av de som ligger spontant hos meg i tilfeller hvor ekstrem smerte er involvert, eksempelvis tå mot bordkant. Jævla/satans/*-rass er det som brukes mot andre.
€uropa Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Jeg bruker også "Holy Mama" ved andre følelser enn smerte, for eksempel forbauselse. Litt som italienernes "mamma mia" og i ekstreme tilfeller kan det uttales "Huu-ouly Mama!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå