Obi von Knobi Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 (Jeg fant ingen kategori for internett) Du prøver å åpne en side som er sperret av vårt innholds filter. Hvis du mener siden du prøver å nå ikke skal vært filtrert, ta kontakt med kundeservice. Dette står på forsjellige lovlige sider som feks Metacafe. Hva er det som forårsaker dette? Internett explorer? Hvordan får jeg det bort?
Syar-2003 Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 (endret) Kanskje du skal være glad for det filteret. Her er hva jeg blir dirigert til ved å gå inn på www.metacafe.com (JÆ*LA Error Safe malware driten) Endret 19. august 2007 av syar2003
Syar-2003 Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Hvis du ikke vil ha filtrering - ta bort proxy instillingene (eller aut. proxy deteksjon) i browseren.
Obi von Knobi Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Hvordan gjør jeg det? Jeg har det nyeste IE
Obi von Knobi Skrevet 23. august 2007 Forfatter Skrevet 23. august 2007 Bump hjelp, er det nettleseren eller Lyse eller nettverkskortet som forårsaker dette? Hvordan kan jeg få det bort?
PerB Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Du prøver å åpne en side som er sperret av vårt innholds filter. Hvis du mener siden du prøver å nå ikke skal vært filtrert, ta kontakt med kundeservice. 9315451[/snapback] Sperringen er satt av internettleverandøren din (og som andre har påpekt, av god grunn). Det er i tilfelle der du må henvende deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå